جدیدترین نسخه از مجموعه Middle-earth، دارای تروفی و اچیومنت‌هایی است که حسابی شما را به تعامل با محیط مجبور می‌کند. با راهنمای تروفی و اچیومنت این بازی همراه زومجی باشید.

نسخه‌ی اول بازی Middle-earth: Shadow of War، تجربه‌ی بدون نقصی نبود ولی تجربه‌ای بسیار خوب را برای مخاطب فراهم می‌کرد. در میان بازی‌های ویدیویی برگرفته از ارباب حلقه‌ ها، سری Middle-earth را می‌توان بهترین گزینه برای تجربه کردن دانست و Shadow of War، با ادامه‌ی روند موفقیت نسخه‌ی پیشین و ایجاد نوآوری‌‌های مخصوص به خود، توانسته یک بار دیگر مخاطبان سرزمین میانه را سرگرم کند. البته Middle-earth: Shadow of War هم آن چنان بی‌نقص نیست و در بخش‌هایی نظیر داستان‌سرایی کمبود‌هایی دارد اما از نظر گیم‌پلی و مبارزات آن قدر لذت بخش است که حسابی شما را از خود راضی نگه دارد. حال در این قسمت، راهنمای تروفی و اچیومنت‌های این بازی را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت تا بتوانید به راحتی تمامی تروفی یا اچیومنت‌های بازی مورد علاقه خود را کسب کنید.

اطلاعات کلی

  • درجه سختی تروفی و اچیومنت‌ها: ۳ از ۱۰
  • مدت زمانی که طول می‌کشد تا بازی را پلاتینیوم کنید: ۴۰ الی ۵۰ ساعت (روی درجه سختی Easy)
  • تعداد تروفی‌ها ۵۳ عدد (۴۰ تروفی برنز، ۱۱ تروفی نقره، یک تروفی طلا و یک تروفی پلاتینیوم)
  • تعداد اچیومنت‌ها: ۵۲ عدد
  • تروفی و اچیومنت‌هایی که آن‌ها را از دست خواهید داد: ۳ عدد
  • تروفی و اچیومنت‌هایی که گلیچ دارند: ندارد
  • آیا درجه سختی روی دریافت تروفی و اچیومنت‌ها تاثیر گذار است؟ خیر روی درجه سختی Easy می‌توانید تمامی آن‌ها را کسب کنید
  • حداقل دور برای بازی کردن: یک دور

راهنمای تروفی / شدو آو وار

توضیح: سرزمین میانه فعلا نجات داده شد

راهنمای تروفی / شدو آو وار

توضیح: از طریق ترکیب سه جم با کیفیت یکسان، یک جم با کیفیت بالا بسازید

در ابتدا باید یک اسلات برای جم‌های خود باز کنید و از این‌رو توضیحات تروفی و اچیومنت Rule of Three را مشاهده کنید. از طرفی با کشتن دشمنان بازی، به صورت اتفاقی امکان دارد جم‌های رنگ مختلف (سبز، قرمز یا سفید) را دریافت کنید. در ادامه زمانی که سه جم یکسان پیدا کردید (برای مثال سه Life Gem سبز رنگ)، وارد اسلات جم خود شده و روی آن‌ها دکمه مربع (ایکس) را فشار دهید تا یک جم با کیفیت بالاتر ساخته شود.

راهنمای تروفی / شدو آو وار

توضیح: سه جم اسلات باز کنید

برای باز کردن اسلات‌های مربوطه تنها کافی است وارد تنظیمات و در ادامه Inventory خود شده و روی Gearهای خود آمده و دی‌پد پایین را فشار داده و در ادامه دکمه ضربدر (A) را نگه دارید. حال سه جم اسلات را به این روش آزاد کنید.

راهنما تروفی / شدو آو وار

توضیح: در تیم Assault سه Siege ارتقا یافته را بردارید

در ابتدا باید به سطح ۲۰ رسیده و در ادامه به نقشه سوم بازی که Nurnen نام دارد دسترسی پیدا کرده باشید. زمانی که به سطح ۲۰ برسید، سومین اسلات برای تیم Assault را باز خواهید کرد. حال برای ارتقای Siegeها باید وارد تنظیمات و بخش ارتش خود شده و دکمه R1 (RB) را فشار دهید و یکی از اعضای ارتش خود را روی اسلات مورد نظر اساین کنید. پس از انجام این کار روی جهت سمت راست دی‌پد خود را فشرده و ارتقا را انتخاب کنید. تمامی موارد ذکر شده از همان ابتدای بازی در دسترس شما قرار نخواهد گرفت و باید بخش داستانی بازی را تا مرحله اصلی Ring of Power پیش ببرید.

راهنمای تروفی / شدو آو وار

توضیح: یک چالش را برای ارتقای یکی از Gearهای خود کامل کنید

در دنیای بازی Middle-earth: Shadow of War می‌توانید Gearهایی با ارزش‌های متفاوت پیدا کنید. Gearهای زرد رنگ (Rare)، Gearهای نارنجی رنگ (Epic) و Gearهای بنفش (Legendary) که در این میان، توانایی ارتقای آن‌ها از طریق چالش‌های بازی، موردی است که آن‌ها را از یکدیگر متمایز می‌کند. برای مشاهده چالش هر آیتم، تنها کافی است اسکرول خود را روی آیتم مورد نظر آورده تا گزینه Unlock Challenge را مشاهده کنید. سپس با ردیابی چالش و انجام آن، به منوی Inventory خود بازگشته و دکمه مربع (ایکس) را نگه دارید تا آیتم مورد نظر آپگرید شود.

راهنمای تروفی / شدو آو وار

توضیح: یک وارچیفت بازی را شکست دهید

راهنمای تروفی / شدو آو وار

توضیح: یک بنای تاریخی را خراب کنید

زمانی که به نقشه‌ی بازی نگاه کنید، یک آیکون مجسمه‌ای شکل را مشاهده می‌کنید که محل بناهای بازی را نشان می‌دهد. حال از یکی از آن‌ها بالا رفته و دکمه R1 (RB) را فشار دهید. این نکته را یادتان باشد که قبل از به پایان رساندن Act 4 بازی، این تروفی یا اچیومنت را دریافت کنید.

راهنمای تروفی / شدو آو وار

توضیح: یکی از درب‌های Ithildin را باز کنید

برای دریافت این تروفی یا اچیومنت و حل معمای تمامی درب‌ها، ویدیو مربوطه را تماشا کنید

برای دانلود ویدیو به آپارات مراجعه کنید

راهنمای تروفی / شدو آو وار

توضیح: یک Online Vendetta را تکمیل کنید

درواقع Online Vendettaها رویدادهایی هستند که در طول بازی کردن شاهد آن‌ها خواهید بود. زمانی که یکی از بازیکنان دنیای بازی توسط یک اورک کشته شود، سیستم پیام رسان بازی به شما اطلاع می‌دهد و با کشتن قاتل وی، تروفی یا اچیومنت مورد نظر را به دست خواهید آورد. فقط یادتان باشد که باید به اینترنت متصل باشید و Online Notifications شما فعال باشد.

راهنمای تروفی / شدو آو وار

توضیح: یک مرحله Vendetta را کامل کنید

 برای دریافت این تروفی یا اچیومنت، کافی است بگذارید یکی از دشمنان بازی شما را بکشد و در ادامه می‌توانید به سراغ دشمن مورد نظر رفته و انتقام خود را بگیرید.

راهنمای تروفی / شدو آو وار

توضیح: یک جم بالا رده را بسازید

برای این کار تا Act 4 بازی صبر کنید زیرا برای ساخت جم Top Tier به جم‌های Mid Tier نیاز دارید و در جریان این اکت، می‌توانید جم‌های فراوانی را کسب کنید. حال سه جم یکسان را آپگرید کرده تا به یک Top Tier تبدیل شود. در این میان اگر توانایی Treasure Hunter را دریافت کرده و Prospector را ارتقا داده باشید، در طول بازی کردن خود جم‌هایی با کیفیت بالاتر را دریافت می‌کنید. از این‌رو امکان دارد تروفی یا اچیومنت مورد نظر را در جریان Act 3 نیز به دست آورید.

راهنمای تروفی / شدو آو وار

توضیح: یک Death Threat ساخته و با موفقیت هدف را بکشید

برای فعال کردن یک Death Threat باید یکی از Wormهای بازی را مورد بازجویی قرار بدهید. برای این کار کافی است به نزدیکی کمپ‌های اطراف نقاط Travel رفته و با فشردن دکمه L1 (LB) محل Wormها را شناسایی کنید. سپس با نگه داشتن دکمه دایره (B) از وی باز جویی کرده و دستور Death Threat به یک کاپیتان را بدهید. حال مرحله را انجام داده و شخص مورد نظر را بکشید.

راهنمای تروفی / شدو آو وار

توضیح: یک کاپیتان پیرو را زنده کنید

برای این کار ابتدا باید توانایی Raise Dead را با آپگرید Undying Loyalty به دست بیاورید. برای باز کردن این قابلیت باید Act 3 داستان اصلی را تمام کرده باشید و در ادامه سه مبارزه (Fight Pits) مربوط به منطقه Minas Morgul را انجام داده باشیم. زمانی می‌توانید Fight Pitهای بازی را برنده شوید که قوی‌ترین پیرو خود را برای رقابت با سایر اورک‌ها بفرستید. حال یکی از کاپیتان‌های مرده خود را در ادامه پیروزی در سه مبارزه، زنده کنید. اگر کاپیتان مرده ندارید، یکی از کاپیتان‌های خود را فراخوانده و او را بکشید. یادتان باشد که توانایی ذکر شده، روی کاپیتان‌های دشمن جواب نمی‌دهد.

راهنمای تروفی / شدو آو وار

توضیح: یک Outpost را غیرفعال کنید

در هر منطقه و نقشه بازی شاهد کمپ‌های بزرگی هستیم که Outpostها در داخل آن‌ها قرار دارند و آیکون آن‌ها، همانند آیکون تروفی است که مشاهده می‌کنید. حال کاپیتان یکی از Outpostها را کشته تا تروفی و اچیومنت مربوطه را کسب کنید.

راهنمای تروفی / شدو آو وار

توضیح: Suladan را شکست دهید

راهنمای تروفی / شدو آو وار

توضیح: Helm Hammerhand را شکست دهید

راهنمای تروفی / شدو آو وار

توضیح: بالروگ را شکست دهید

راهنمای تروفی / شدو آو وار

توضیح: از یک ست لجندری استفاده کنید

راهنمای تروفی / شدو آو وار

توضیح: تمامی Artifactهای Gondorian بازی را بازیابی کنید

زمانی که Headir Towerها را پاکسازی کنید، می‌توانید علامت مخصوص به Artifactهای Gondorian را مشاهده کنید. برای این تروفی یا اچیومنت باید تمامی آن‌ها را به دست بیاورید.

راهنمای تروفی / شدو آو وار

توضیح: آخرین حافظه شلوب را آشکار کرده و Web of Fate را نمایان کنید

حافظه‌های شلوب پس از پاکسازی Headir Towerها در دسترس شما قرار می‌گیرند که می‌توانید روی نقشه بازی آن‌ها را علامت گذاری کنید.

راهنمای تروفی / شدو آو وار

توضیح: اکت اول بازی را به اتمام برسانید

راهنمای تروفی / شدو آو وار

توضیح: Fortress of Nurnen را فتح کنید

راهنمای تروفی / شدو آو وار

توضیح: Shadow Wars را تمام کنید

راهنمای تروفی / شدو آو وار

توضیح: تمامی کوئست‌های Carnan را کامل کنید

راهنمای تروفی / شدو آو وار

توضیح: تمامی مراحل Bruz را کامل کنید

راهنمای تروفی / شدو آو وار

توضیح: تمامی مراحل Fight Pit را پیروز شوید

دنیای بازی Shadow of War دارای ۱۵ مرحله Fight Pit که پس از کامل کردن اکت سوم، تمامی آن‌ها در دسترس شما قرار می‌گیرد و اگر به شکل این تروفی نگاه کنی، می‌توانید آن‌ها را از روی نقشه بازی شناسایی کرده و انجام دهید. نحوه این مبارزات هم بدین شکل است که باید قوی‌ترین اورک پیرو خود را انتخاب کرده و به مبارزه بفرستید.

راهنمای تروفی / شدو آو وار

توضیح: تمامی توانایی‌های بازیکن خود را به دست بیاورید

برای دریافت ۳۴ توانایی شخصیت‌تان در دنیای بازی باید تا پایان اکت سوم پیش بروید زیرا آخرین توانایی پس از این اکت در دسترس قرار می‌گیرد. این نکته را یادتان نرود که نیازی به خریداری آپگرید توانایی‌های‌تان نیست و صرفا فقط توانایی‌های پایه را خریداری کنید. از طریق انجام فعالیت‌های مختلف در دنیای Middle-earth می‌توانید پوینت دریافت کرده و خود را لول‌آپ کنید.

راهنمای تروفی / شدو آو وار

توضیح: تمامی Haedir Towerها را پاکسازی کنید

Haedir Towerها در واقع همان Viewpoiintهای شما در طول بازی هستند و از طریق آن‌ها می‌توانید تمامی فعالیت‌های موجود در نقشه و محوطه اطراف خود را نمایان کنید. برای این کار تنها کافی است از برج‌های بلند بازی بالا رفته و با نگه داشتن دکمه دایره (B) با آن‌ها تعامل داشته باشید.

راهنمای تروفی / شدو آو وار

توضیح: Witch-King را شکست داده و Minas Morgul را احیا کنید

راهنمای تروفی / شدو آو وار

توضیح: تمامی محافظ‌های وارچیف (حداقل دو محافظ) را به جاسوس تبدیل کرده و در ادامه با او روبه‌رو شوید

برای این تروفی یا اچیومنت تنها کافی است وارد منوی ارتش خود شده و یکی از وارچیف‌های دشمن را انتخاب کنید. در ادامه می‌توانید تمامی کاپیتان‌های این وارچیف را ببینید که همان محافظان هستند. در ادامه همه کاپیتان‌ها را استخدام کنید تا مرحله Betrayal برای شما در دسترس قرار بگیرد. زمانی که این مرحله را آغاز کنید، تروفی یا اچیومنت مربوطه در دسترس قرار می‌گیرد.

راهنمای تروفی / شدو آو وار

توضیح: در Online Conquest به رتبه کاپیتان برسید

در اینجا تنها کافی است به رتبه پنج (در کل ۱۰ رتبه برای Online Conquest در نظر گرفته شده است) برسید و نیازی نیست مسابقات این بخش را انجام دهید بلکه باید قدرت ارتش خود در بخش آفلاین را افزایش دهید. در جریان بخش داستانی این بخش در دسترس شما قرار می‌گیرد و به مرور زمان موظف هستید تا قلعه خود را ارتقا داده و قدرت ارتش خود را بالا ببرید. زمانی که از اورک‌های سطح بالا برای تیم حجوم و تدافعی استفاده کنید و از طرفی تمامی آپگریدهای مربوط به Siege و قلعه را خریداری کنید، می‌توانید به راحتی به رتبه ۵ یا بالاتر دست پیدا کنید.

راهنمای تروفی / شدو آو وار

توضیح: یک اورک پیرو را اسیر شده نجات دهید

مرحله نجات زمانی رخ می‌دهد که در جریان یکی از ماموریت‌های نمسیس اورک پیرو شما شکست خورده و توسط کاپیتان دشمن اسیر شود.

راهنمای تروفی / شدو آو وار

توضیح: با یک دشمن یا پیرو که مرگ را دور زده باشد ملاقات کنید

این تروفی و اچیومنت را به راحتی در جریان بازی و به مرور زمان می‌توانید به دست بیاورید. ساده‌ترین راه این است که با کاپیتانی که در گذشته کشته‌اید ملاقات کنید. این اتفاق زمانی رخ می‌دهد که کاپیتان مورد نظر در دنیای بازی مجددا احیا شود.

راهنمای تروفی / شدو آو وار

توضیح: یک قاتل را تا زمان دیوانگی‌اش سرافکنده کنید

ابتدا توانایی Worse than Death را در اختیار گرفته و آن را ارتقا دهید. در ادامه از منوی ارتش خود یکی از کاپیتان‌های Assassin بازی را علامت گذاری کرده و با وی بجنگید. زمانی که نوار سلامت وی به انتها نزدیک شد، دکمه دایره (B) را نگه داده و گزینه Shame Him را انتخاب کنید. با توانایی انتخاب شده، امکان دارد در همان لحظه وی دیوانه شود ولی اگر این اتفاق رخ نداد. این پروسه را در زمانی دیگر باز تکرار کنید تا آن جایی که کاپیتان مورد نظر کنترل خود را از دست داده و به جنون برسد.

راهنمای تروفی / شدو آو وار

توضیح: یک تسخیر را در حالی آغاز کنید که تمامی وارچیف‌ها حکم جاسوس را داشته باشند

برای این کار تنها کافی است از منوی ارتش خود به سراغ یکی از قلعه‌های بازی بروید و حال تعداد وارچیف‌ها را مشاهده می‌کنید. برای مثال یکی از قلعه‌های بازی سه وارچیف دارد و شما باید یکی از آن‌ها را به عنوان جاسوس در اختیار داشته باشید و دو وارچیف دیگر مرده باشند و اسلات آن‌ها خالی باشد.

راهنمای تروفی / شدو آو وار

توضیح: در یک مرحله نمسیس، یک پیرو را برای پشتیبانی از پیرو دیگر خود بفرستید

در ابتدا باید کاپیتان‌های زیادی را استخدام کرده باشید و در ادامه مراحل نمسیس آبی برای شما به نمایش در می‌آیند. حال مراحل زیر را انجام دهید.

  • وارد منوی ارتش خود شوید
  • از بین اورک‌های خود یکی از اورک‌هایی که بالای سر وی یک یا سه خط قرار دارد انتخاب کنید (خط‌ها درواقع بیان‌گر این هستند که اورک مورد نظر در یک ماموریت قرار دارد)
  • حال روی یکی از پیروان خود دکمه مثلث (Y) را فشار دهید
  • در انتها اورک مورد نظر را انتخاب کرده و دکمه ضربدر (A) را فشار دهید

راهنمای تروفی / شدو آو وار

توضیح: یک پیرو را برای کشتن یکی دیگر از پیروان شما در Pit Fight بفرستید

برای این کار ابتدا دو کاپیتان را استخدام کنید و در ادامه وارد منوی ارتش خود شوید. حال روی یکی از کاپیتان‌ها دکمه مثلث (Y) را فشار دهید و این کار را روی کاپیتانی دیگر نیز انجام دهید. حال یک کوئست Pit Fight در نقشه بازی ظاهر می‌شود که با انجام دادن آن، تروفی یا اچیومنت مورد نظر را دریافت می‌کنید.

راهنمای تروفی / شدو آو وار

توضیح: یک ویرانگر را به مرحله Vendetta بفرستید

ویرانگر، نام یکی از کلاس‌هایی است که کاپیتان‌ها در اختیار دارند و از این‌رو دنبال کاپیتانی بگردید که این کلاس را داشته باشد. در ادامه بگذارید یک اورک شما را بکشد تا یک مرحله Vendetta به وجود آید. حال وارد منوی ارتش خود شده و روی ویرانگر خود دکمه مثلث (Y) را فشار دهید و در ادامه روی اورکی بروید که شما را کشته است و دکمه ضربدر (A) را فشار دهید.

راهنمای تروفی / شدو آو وار

توضیح: بر یک اورک پس از سه بار مردن (یا بیشتر از سه بار) چیره شوید

شاید در ابتدا فکر کنید که این کار ساده است ولی واقعیت این است که به هنگام جنگیدن با یک کاپیتان، امکان دارد سایر اورک‌های پیرو شما نیز وارد مبارزه شوند یا شاهد Orc Slayer باشیم که دشمنان شما را تنها با یک ضربه از بین می‌برد. حال بهترین راه این است که به هنگام ورود به منطقه مورد نظر تمامی اورک‌های خود را آزاد کنید تا زمانی که تمامی آن‌ها اسیر شوند. حال به سراغ یک کاپیتان رفته و توسط وی کشته شوید. اسمش را نوشته و پس از زنده شدن دوباره به سراغش بروید و این کار را بیش از سه بار انجام دهید. درانتها زمانی که نوار سلامت کاپیتان دشمن رو به پایان بود، دکمه دایره (B) را فشار داده و او را استخدام کنید.

راهنمای تروفی

توضیح: یک پیرو از تمامی Advanced Class بازی را استخدام کنید

زمانی که وارد منوی ارتش خود می‌شوید، می‌توانید روی یک کاپیتان، وارچیف یا لردهای بازی دکمه R3 (R) را فشار داده و از قسمت سوم که Class Traits نام دارد، Advanced Class اورک مورد نظر را مشاهده کنید. در دنیای بازی ۱۰ کلاس تعبیه شده است که باید از هر کدوم یک پیرو داشته باشید.

راهنمای تروفی / شدو آو وار

توضیح: کشته شدن یک کاپیتان به دست پیرو خودتان را مشاهده کنید

زمانی که به یک قلعه حمله می‌کنید یا از قلعه تسخیر شده‌تان دفاع می‌کنید، مشاهده خواهید کرد که کاپیتان شما با کاپیتان دشمن درگیر می‌شود. بدون کمک کردن به کاپیتان‌تان، بگذارید کاپیتان دشمن را کشته تا تروفی یا اچیومنت مورد نظر را دریافت کنید.

راهنمای تروفی / شدو آو وار

توضیح: در یک منطقه تمامی مراحل Shadow of the Past را انجام دهید

مراحل Shadow of the Past پس از انجام Prologue بازی، در نقشه نمایان می‌شوند و آیکون‌اشان مطابق با عکس تروفی مورد نظر است. حال در یک منطقه تمامی Shadow of the Pastها را انجام دهید.

راهنمای تروفی / شدو آو وار

توضیح: سوار تمامی گونه‌های هیولاهای کمیاب شوید

در دنیای بازی Middle-earth: Shadow of War هفت حیوان برای سوار شدن وجود و رام کردن وجود دارد که چهارتای آن‌ها را از طریق توانایی‌های خود می‌توانید ظاهر کنید و سه حیوان دیگر را باید در مناطق مختلف پیدا کنید.

اسم حیواننوع دریافت
Caragorتوانایی Call Mount را دریافت کنید
Dire Caragor

آپگرید Dire Caragor را دریافت کنید

Graug: summonedآپگرید Graug Call را دریافت کنید
Drakeآپگرید Dragon Song را دریافت کنید
Rare Poison Graug (رنگ سبز)وارد منطقه Núrnen شده و بین یکی از برج‌های مربوطه Travel کنید (Haedir Tower). حال امکان دارد دو Graug را در حال مبارزه ببینید که یکی از آن‌ها حتما Poison Graug است
Rare Fire Graug (رنگ آبی)مدام از منطقه Gorgoroth دیدن کنید تا این حیوان را مشاده کرده و سوارش شوید. بعضی وقت‌ها امکان دارد بعد از ۲۰ الی ۳۰ بار امتحان کردن متوجه حضور Rare Fire Graug شوید
Rare Ice Graug (رنگ قرمز)مدام از منطقه Seregost دیدن کنید تا این حیوان را مشاده کرده و سوارش شوید. بعضی وقت‌ها امکان دارد بعد از ۲۰ الی ۳۰ بار امتحان کردن متوجه حضور Rare Ice Graug شوید

راهنمای تروفی / شدو آو وار

توضیح: زمانی که سوار بر یک Graug هستید، یک Drake را بکشید

راهنمای تروفی / شدو آو وار

توضیح: یک کاپیتان را در حالی که سوار بر Olog هستید، بکشید

این تروفی یکی از سخت‌ترین تروفی‌های بازی است زیرا به سادگی امکان دارد فرصت شما برای کشتن کاپیتان از دست برود. از این‌رو از فایل‌های ذخیره خود یک نسخه پشتیبان برداشته و اگر موفقی نشدید، آن‌ها را مجددا بارگذاری کنید.

راهنمای تروفی / شدو آو وار

توضیح: به یک گرانت کمک کنید تا به یک Overlord تبدیل شود

اولین قدم این است که بگذارید یک اورک شما را بکشد و سپس در جریان مرحله Vendetta که ایجاد می‌شود، او را استخدام کنید. سپس وارد منوی ارتش خود شده و روی کاپیتان جدید خود مثلث (Y) را فشار دهید و روی یکی از Overlordهایی که دارید، دکمه ضربدر (A) را بزنید.

یادتان باشد که کاپیتان مورد نظر نباید سطح‌اش از شما بیشتر باشد.

راهنمای تروفی / شدو آو وار

توضیح: یک کاپیتان را مجبور کنید تا برادر خونی خود را بکشد

در ابتدا تمامی کاپیتان‌ها و وارچیف‌های منطقه‌ای که در آن هستید نمایان کنید که برای این کار بهترین کار این است که Wormهای بازی را بازجویی کنید. سپس از منوی ارتش خود روی کاپیتان‌های نمایان شده R3 (R) را فشار دهید. حال وارد بخش Hates شده و ببینید آیا اورک مورد نظر برادر خونی دارد یا نه. در صورت موجود بودن، به سراغ برادری بروید که لول بالاتری دارد و در انتها، به او دستور دهید که به برادر خود حمله کرده و او را بکشد.

راهنمای تروفی / شدو آو وار

توضیح: در جریان مرحله نمسیس سه بار با یک اورک مشاهده روبه‌رو شده و او را نکشید

وارد بخش کوئست‌های خود شده و یک مرحله نمسیس را انتخاب کنید و بگذارید کاپیتان یا نگهبان‌های مربوطه، شما را بکشند. این کار را سه بار انجام دهید.

راهنمای تروفی / شدو آو وار

توضیح: از طریع طعمه توجه تمامی گونه‌های حیوانات بازی را به خود جلب کنید

برای دریافت این تروفی یا اچیومنت باید پنج نوع حیوان را به خود جذب کنید.

  • Caragors
  • Gragus
  • Drakes
  • Ghuls
  • Spiders

در هر نقشه بازی به جز Minas Morgul می‌توانید برای این کار اقدام کنید.

راهنمای تروفی / شدو آو وار

توضیح: به یکی از پیروان خود حمله کنید تا دشمن شما شود

برای دریافت این تروفی یا اچیومنت تنها کافی است به یکی از کاپیتان‌های خود که آن را استخدام کرده‌اید، بلافاصله ضربه وارد کرده تا به یک دشمن تبدیل شود و به شما حمله کند.

راهنمای تروفی / شدو آو وار

توضیح: از Training Order استفاده کرده تا به یکی از پیروان خود گروه بدهید

برای این کار باید به اینترنت متصل باشید و وارد Online Market شوید. در ادامه یک جعبه نقره‌ای رنگ که حاوی Training Order هست خریداری کرده و وارد منوی ارتش خود شوید. روی یکی از اورک‌های خود دکمه مربع (X) را فشار داده تا او را بهبود بخشید.

راهنمای تروفی / شدو آو وار

توضیح: تمامی مراحل Eltariel را انجام دهید

راهنمای تروفی / شدو آو وار

توضیح: تمامی مراحل گاندور را انجام دهید


منبع Powerpyx
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده