نویسنده: آرش عیاری
// چهار شنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۳۷

آموزش ویدیویی FIFA 15: اصول شوت‌زنی

اگر دوست دارید به گلزنی قهار و خطرناک تبدیل شوید، باید در شوت زدن و موقعیت‌های تک‌به‌تک مهارت داشته باشید. امروز در زومجی قصد داریم طی یک ویدیو آموزشی، شما را با اصول اولیه شوت‌زنی مانند اصول اولیه شوت‌زنی، ضربات فنی، ضربات چیپ وموقعیت‌های تک‌به‌تک آشنا کنیم.

فوتبال یکی از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین ورزش‌های دنیا است. بازی‌های ویدیویی بر اساس این ورزش زیبا نیز از این قضیه مستثنی نیستند و جزو پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین بازی‌های ویدیویی محسوب می‌شوند. از امروز در زومجی می‌توانید با ویدیو‌ها و مقالات آموزشی بازی FIFA 15 به بازیکنی خطرناک و ماهر تبدیل شده و با اصول پایه‌ای و حرفه‌ای این بازی آشنا شوید. اگر قصد دارید در مسابقات آنلاین در رده‌های بالای جدول جای بگیرید یا در برابر دوستان خود به مثال بازیکنی ماهر و خوب شناخته شوید، باید با مهارت‌های شوت‌زنی و قرارگیری در موقعیت‌های مختلف آشنایی داشته باشید، مهارت‌هایی که می‌توانند از شما بازیکنی خطرناک و زهردار بسازند، بازیکنی که قدر موقعیت‌ها را می‌داند و به سادگی آن‌ها را از دست نمی‌دهد.

دانلود ویدیو

در پایان جا داره تا از شایان حامدی عزیز برای برگردان فارسی و تهیه این ویدیو تشکر کنم.

شما همچنین می‌توانید گل‌های زیبا و جذابتان در بازی‌های فوتبالی برای ما ارسال کنید و در مسابقه‌ی برترین گل‌های فوتبالی زومجی شرکت کنید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده