بازی Tekken 7 جز آن دسته از بازی‌هایی است که در کمترین زمان می‌توانید آن را پلاتینیوم کنید. با راهنمای تروفی‌های این بازی همراه زومجی باشید.

مقاله مرتبط

بازی Tekken 7 نیز روانه بازار شد تا پس از یک غیبت طولانی، بار دیگر هواداران این مجموعه را گرد یک دیگر جمع کند. این بازی از همان ابتدا و آغاز کردن بخش داستانی، نوید یک روایت خوب و هیجان انگیز را می‌دهد. جدای از آن موردی که در بازی Tekken 7 شما را به خود جذب خواهد کرد، گیم‌پلی و سیستم مبارزات است که با پایبند بودن به قدمت ۲۰ ساله خود، تنها سعی کرده آن‌ها را با المان‌های جدید به روز کند. حال بازی Tekken 7 جز آن دسته از بازی‌های مبارزه‌ای است که با کمی وقت گذاشتن به راحتی می‌توانید تروفی‌های آن را به دست بیاورید.

اطلاعات کلی

  • ·       درجه سختی تروفی‌ها: ۳ از ۱۰
  • ·       مدت زمان تقریبی برای پلاتینیوم کردن بازی: ۱۰ ساعت
  • ·       تروفی‌های آفلاین: ۳۸ عدد (۲۲ تروفی برنز، ۱۳ تروفی نقره‌ای و ۳ تروفی طلا)
  • ·       تروفی‌های آنلاین: پنج عدد (چهار تروفی برونز و یک تروفی پلات)
  • ·       تروفی‌هایی که آن‌ها را از دست خواهید داد: ندارد
  • ·       تروفی‌هایی که گلیچ دارند: ندارد
  • ·       آیا دارای تروفی سختی است: خیر
  • ·       کمترین تعداد دفعات بازی کردن: به اتمام رساندن بخش اصلی داستان و بازی کردن ۱۰ مرحله از بخش فرعی داستان

Trophy Guide / Tekken 7

توضیح تروفی: تمامی تروفی‌ها را در اختیار بگیرید

Trophy Guide / Tekken 7

توضیح تروفی: یک مسابقه Ranked را برنده شوید

از طریق منوی بازی وارد بخش آنلاین و مسابقات Ranked شوید. حال از طریق گزینه Warm Up یا Match List حریف خود را انتخاب کرده و به بازی کردن بپردازید. با اولین برد خود در مسابقات Ranked این تروفی را دریافت خواهید کرد. اگر می‌خواهید با دوستان خود در این بخش بازی کنید، کافی است همزمان وارد بخش Match List یا Warm Up شده و در صورت مشاهده یکدیگر، درخواست فرستاده و مسابقه دهید.

Trophy Guide / Tekken 7

توضیح تروفی: یک Player Match را برنده شوید

از طریق منوی بازی وارد بخش Player Match شده و با سایر بازیکنان مسابقه دهید. همچنین می‌توانید یک Session ساخته و دوستان خود را دعوت کرده و به بازی کردن بپردازید.

Trophy Guide / Tekken 7

توضیح تروفی: یک مبارزه را در تورنومنت‌های بازی برنده شوید

یکی دیگر از تروفی‌های آنلاین بازی، مربوط به تورنومنت‌ها است که از طریق منوی آنلاین، می‌توانید وارد این بخش شوید. در واقع تورنومنت‌ها از ارزش بالایی برخوردار هستند زیرا با اول تا سوم شدن در این مسابقات، پول زیادی به دست خواهید آورد. حال در جریان یکی از تورنومنت‌ها، با پیروزی در یکی از مسابقه‌های خود، این تروفی را دریافت خواهید کرد.

Trophy Guide / Tekken 7

توضیح تروفی: ۱۰ مسابقه آنلاین انجام دهید

برای دریافت این تروفی اصلا مهم نیست برنده شوید یا بازنده، مهم این است که ۱۰ مسابقه آنلاین را انجام دهید. به راحتی می‌توانید با ساخت یک Session خصوصی میان خود و یکی از دوستان‌تان، این تروفی را دریافت کنید.

Trophy Guide / Tekken 7

توضیح تروفی: سه بار متوالی در Treasure Battle برنده شوید

یکی از آسان‌ترین تروفی‌های بازی که با تجربه بخش Treasure Battle به سادگی می‌توانید آن را به دست بیاورید. وقتی با یک شخصیت برای اولین بار بازی می‌کنید، به دلیل پایین بودن سطح بازیکن، حریف‌هایی با درجه سختی آسان روبروی شما قرار می‌گیرند. حال با برنده شدن سه بازی پشت سر هم می‌توانید این تروفی را دریافت کنید.

Trophy Guide / Tekken 7

توضیح تروفی: سه مبارزه مخصوص در Treasure Battle را برنده شوید.

در طول Treasure Battleها پس از چند مبارزه به مبارزه‌‌ی مخصوص می‌رسید. این مبارزات از درجه سختی بالایی برخوردار بوده و شدیدا شما را به چالش می‌کشند. اگر  سه مبارزه مخصوص را در این بخش برنده شوید، تروفی مورد نظر را دریافت می‌کنید.

Trophy Guide / Tekken 7

توضیح تروفی: بخش پیش درآمد داستان بازی را به اتمام برسانید

Trophy Guide / Tekken 7

توضیح تروفی: چپتر اول بخش داستانی را به اتمام برسانید

Trophy Guide / Tekken 7

توضیح تروفی: چپتر هشت بخش داستانی را به اتمام برسانید

Trophy Guide / Tekken 7

توضیح تروفی: چپتر ۱۳ بخش داستانی را به اتمام برسانید

Trophy Guide / Tekken 7

توضیح تروفی: اپیلوگ پایانی بخش داستانی را تماشا کنید

Trophy Guide / Tekken 7

توضیح تروفی: سه چپتر از بخش داستانی شخصیت‌ها را به اتمام برسانید

Trophy Guide / Tekken 7

توضیح تروفی: ۱۰ چپتر از بخش داستانی شخصیت‌ها را به اتمام برسانید

Trophy Guide / Tekken 7

توضیح تروفی: در بخش تمرینی، میزان آسیب رسانی خود به حریف را به رقم ۵۰ هزار برسانید

زمانی که وارد بخش تمرینی می‌شوید، می‌توانید مجموع میزان آسیب‌هایی را که به حریف تمرینی خود می‌رسانید مشاهده کنید. حال آن‌قدر ضربه وارد کنید که این رقم به ۵۰ هزار برسد و تروفی مورد نظر را به دست بیاورید.

Trophy Guide / Tekken 7

توضیح تروفی: ۲۰ عدد Treasure Box به دست بیاورید

Trophy Guide / Tekken 7

توضیح تروفی: ۵۰ عدد Treasure Box به دست بیاورید.

برای دریافت این تروفی باید بخش Treasure Battle را تجربه کنید. در این بخش پس از هر بازی یک صندوق دریافت خواهید کرد. حال زمانی که این صندوق‌ها به ۲۰ عدد و ۵۰ عدد برسد، دو تروفی دریافت خواهید کرد.

Trophy Guide / Tekken 7

توضیح تروفی: آکوما را در بخش آرکید یا مبارزه مخصوص Treasure Battle شکست دهید

زمانی که در بخش آرکید بازی می‌کنید، بعضی وقت‌ها پس از مبارزه با دویل کازومی امکان دارد یک مبارزه دیگر برای شما در نظر گرفته شود که با شخصیت آکوما است. حال اگر بتوانید این مبارزه را پیروز شوید، تروفی مورد نظر را دریافت خواهید کرد. البته این تروفی را در بخش Treasure Battle نیز می‌توانید به دست بیاورید که از نظر زمان بازی کردن، مدت زمان بیشتری را باید صرف کرده تا به مبارزه مخصوص با آکوما برسید.

Trophy Guide / Tekken 7

توضیح تروفی: دویل کازومی را در بخش آرکید یا مبارزه مخصوص Treasure Battle شکست دهید

این تروفی نیز همانند تروفی قبل است و به راحتی می‌توانید آن را در بخش آرکید به دست بیاورید. زیرا در بیشتر مواقع پنجمین حریف روبروی شما کازومی خواهد بود که پس از یک راند شکست دادن کازومی، باید با دویل کازومی مبارزه کرده و در صورت برد، این تروفی را دریافت می‌کنید.

Trophy Guide / Tekken 7

توضیح تروفی: به یک Perfect Victory دست پیدا کنید (شامل بخش مبارزات آفلاین دونفره نمی‌شود)

زمانی به Perfect Victory دست پیدا می‌کنید که مبارزه خود را بدون آسیب دیدن، برنده شوید. حال به سراغ بخش آرکید یا Treasure Battle که دارای مبارزات ساده‌ای هستند رفته و این تروفی را به راحتی به دست بیاورید.

Trophy Guide / Tekken 7

توضیح تروفی: به Great Victory دست پیدا کنید (شامل بخش مبارزات آفلاین دونفره نمی‌شود)

زمانی به Great Victory می‌رسید که نوار سلامت شما در شرایط بحرانی باشد و حریف خود را شکست دهید. در Treasure Battle‌ها به راحتی می‌توانید این تروفی را دریافت کنید. زیرا زمانی که نوار سلامت شما به شرایط بحرانی می‌رسد، می‌توانید از Rage Art خود استفاده کرده و آسیب جدی را به حریف خود وارد کنید. حال اگر در زمان مناسب از Rage Art استفاده کنید، حریف خود را شکست خواهید داد و Great Victory برای شما ثبت خواهد شد.

Trophy Guide / Tekken y

توضیح تروفی: ۱۰ بار از Homing Attack استفاده کنید (شامل بخش مبارزات آفلاین دونفره نمی‌شود)

یکی دیگر از ساده‌ترین تروفی‌های بازی که در همان اوایل آن را در یافت خواهید کرد. برای یادگیری و استفاده از Homing Attackها تنها کافی است به بخش راهنمای ضربات شخصیت‌های بازی مراجعه کنید. حال شاهد آیکون‌های آبی رنگی هستید که یک دایره سفید رنگ وسط آن است. این‌ها ضربات Homing شما هستند. برای مثال ضربه شخصیت کازویا با فشردن چپ + دایره انجام می‌گیرد که Flash Tornado نام دارد. این کار را ۱۰ بار در همان اوایل مسابقه خود انجام داده و تروفی مورد نظر را دریافت کنید.

Trophy Guide / Tekken 7

توضیح تروفی: در یک ضربه هوایی میزان آسیب رسانی خود را به بیش از عدد ۷۰ برسانید (شامل بخش مبارزات آفلاین دونفره نمی‌شود)

این تروفی را در بخش داستانی به سادگی می‌توانید دریافت کنید. در چپتر دوم بازی زمانی که از طریق کازویا با Jack-4ها مبارزه می‌کنید، می‌توانید با استفاده از دکمه L1 + مربع این تروفی را دریافت کنید. البته در ابتدا درجه سختی بازی را روی درجه آسان گذشته و یکی از Jack-4ها را در گوشه‌ی صفحه نمایش گیر بیاندازید. حال با تکرار ضربه‌ی ذکر شده و به واسطه‌ی درجه سختی آسان بازی، می‌توانید میزان آسیب رسانی خود را افزایش دهید.

Trophy Guide / Tekken 7

توضیح تروفی: سه بار یک کمبوی 10-Hit را اجرا کنید. (شامل بخش مبارزات آفلاین دونفره نمی‌شود)

برای دریافت این تروفی وارد بخش تمرینی شده و به لیست راهنمای ضربات خود بروید. در این میان ضربه‌هایی وجود دارند که یک کمبوی 10-Hit (کمبوی که برای اجرای آن باید ۱۰ دکمه مختلف را فشار دهید) به حساب آمده و با مارک کردن آن روی صفحه نمایش، می‌توانید آن‌ها را انجام دهید. مهم نیست که حریف شما ضربه بخورد یا نه، مهم این است که این کمبو را به درستی اجرا کنید. از این‌رو به سراغ شخصیت کاتارینا رفته و از طریق منوی راهنما، کمبوی ۱۰ حرکتی وی را مارک کنید که از سادگی بالایی برخوردار است. حال سه بار این کمبو را اجرا کرده و تروفی مورد نظر را دریافت کنید.

Trophy Guide / Tekken 7

توضیح تروفی: ۱۰ پیچ خوردگی را به وجود آورید. (شامل بخش مبارزات آفلاین دونفره نمی‌شود)

در طول بازی ضربه‌هایی هستند که با آیکون سبز رنگ در منوی راهنمای شما قرار داده شده‌اند و از طریق آن‌ها، زمانی که به حریف ضربه می‌زنید، به صورت چرخشی به هوا پرتاب می‌شوند. حال در بخش داستانی بازی که ساده‌ترین بخش برای این تروفی است می‌توانید تروفی مربوطه را به دست بیاورید.

Trophy Guide / Tekken 7

توضیح تروفی: ۱۰ بار از Power Crush استفاده کنید. (شامل بخش مبارزات آفلاین دونفره نمی‌شود)

یکی دیگر از ساده‌ترین تروفی‌های بازی Tekken 7 که از طریق کمبو‌هایی که آیکون قرمز رنگ دارند، می‌توانید به دست بیاورید. برای مثال کمبوی Soul Thrust شخصیت کازویا از طریق دکمه‌های راست + مثلث انجام می‌شود و از طریق این کار حرکت Power Crush را اجرا خواهید کرد. حال ۱۰ بار از این طریق به حریف خود ضربه زده تا تروفی مورد نظر را دریافت کنید.

Trophy Guide / Tekken 7

توضیح تروفی: ۱۰ بار از Rage Drive خود استفاده کنید. (شامل بخش مبارزات آفلاین دونفره نمی‌شود)

Rage Driveها یکی از حرکات مخصوص شخصیت شما هستند که در حالت Rage فعال می‌شوند. به عبارتی در این حالت یا می‌توانید از Rage Art استفاده کنید یا می‌توانید به واسطه‌ی Rage Drive به حریف خود آسیب جدی وارد کنید. اگر در طول مبارزه‌ی خود ۱۰ بار از Rage Drive استفاده کنید، این تروفی را به دست خواهید آورد. بهترین بخش برای دریافت تروفی Overdrive بخش تمرینی بازی است. شخصیت King را برداشته و وارد بخش تمرینی شوید و از طریق تنظیمات، حالت Rage را فعال کنید. حال مدام با فشردن و نگه داشتن دکمه‌های پایین + چپ + مربع + مثلث، حرکت Rage Drive را اجرا کنید.

Trophy Guide / Tekken 7

توضیح تروفی: ۲۰ بار از Rage Art خود استفاده کنید. (شامل بخش مبارزات آفلاین دونفره نمی‌شود)

همانند تروفی قبل وارد بخش تمرینی شده و در بخش تنظیمات حالت Rage را فعال کنید. سپس ۲۰ بار از Rage Art روی حریف خود استفاده کرده و تروفی مورد نظر را دریافت کنید. برای استفاده از Rage Art تنها کافی است دکمه R1 را فشار دهید.

Trophy Guide / Tekken 7

توضیح تروفی: از طریق Rage Art، پنج بار حریف خود را شکست دهید. (شامل بخش مبارزات آفلاین دونفره نمی‌شود)

در طول مبارزات بگذارید حریف شما به کمترین میزان نوار سلامت خود برسد و خودتان نیز در حالت Rage قرار داشته باشید. در ادامه از Rage Art استفاده کرده و حریف خود را به واسطه‌ی این ضربه شکست دهید. پنج بار این کار را انجام دهید تا تروفی مورد نظر را دیافت کنید.

Trophy Guide / TEkken 7

توضیح تروفی: به سطح 1st Dan ارتقا پیدا کنید.

Trophy Guide / Tekken 7

توضیح تروفی: به سطح Initiate ارتقا پیدا کنید.

Trophy Guide / Tekken 7

توضیح تروفی: به سطخ Brawler ارتقا پیدا کنید.

Trophy Guide / Tekken 7

توضیح تروفی: به سطح Warrior ارتقا پیدا کنید.

برای دریافت این سه تروفی باید تقریبا ۶۰ الی ۷۰ مبارزه در بخش Treasure Battle را برنده شوید. دلیل انتخاب Treasure Battle هم این است که در این بخش به سرعت می‌توانید شخصیت خود را لول‌آپ کنید. یادتان باشد که هر شخصیت، لول‌آپ مخصوص به خود را دارد. در ادامه می‌توانید لیست نام‌گذاری سطح بازیکنان در بازی Tekken 7 را مشاهده کنید.

  • Beginner
  • 9th Kyu
  • 8th Kyu
  • 7th Kyu
  • 6th kyu
  • 5th kyu
  • 4th kyu
  • 3rd Kyu
  • 2nd kyu
  • 1st kyu
  • 1st Dan (دریافت تروفی این می‌تواند جالب باشد)
  • 2nd Dan
  • 3rd Dan
  • 4th Dan (دریافت تروفی تکنیک‌های تو چشمگیر هستند)
  • 5th Dan
  • 6th Dan
  • 7th dan
  • 8th dan (دریافت تروفی Roar!)
  • 9th Dan
  • 10th Dan
  • 11th Dan
  • 12th Dan (دریافت تروفی مبارز خون گرم)

البته اگر همینطور به بازی کردن ادامه داده و شخصیت خود را لول‌آپ کنید، به دان ۱۰۰ خواهید رسید.

Trophy Guide / Tekken 7

توضیح تروفی: زمانی که در حالت Rage هستید، میزان آسیب رسانی خود به حریف را به مجموع ۱۰۰۰ برسانید. (شامل بخش مبارزات آفلاین دونفره نمی‌شود)

برای دریافت تروفی مورد نظر وارد بخش تمرینی شده و از بخش تنظیمات حالت Rage  خود را فعال کنید. حال آن‌قدر به حریف خود ضربه وارد کنید تا مجموع میزان آسیب رسانی که روی صفحه نشان داده می‌شود، به رقم ۱۰۰۰ برسد.

Trophy Guide / Tekken 7

توضیح تروفی: پنج Rage Art را دفاع کنید. (شامل بخش مبارزات آفلاین دونفره نمی‌شود)

برای دریافت این تروفی به بخش تمرینی رفته و وارد تنظیمات مربوط به CPU شده و در قسمت درجه سختی، گزینه Ultra Hard را انتخاب کرده و حالت Rage حریف خود را نیز فعال کنید. حال D-Pad را در طول بخش تمرینی عقب نگه داشته تا Rage Artهای حریف را دفاع کنید. پس از پنج بار دفاع کردن، تروفی مورد نظر را دریافت می‌کنید.

Trophy Guide / Tekken 7

توضیح تروفی: ۲۰ حریف را که از رنک بالاتری برخوردار هستند، شکست دهید.

تنها بخشی که می‌توانید این تروفی را دریافت کنید، Treasure Battle است. زمانی که به سطح دان یک می‌رسید، حریف‌های روبروی شما معمولا از رنک و سطح بالاتری برخوردار هستند. حال با شکست دادن ۲۰ حریف با رنک بالاتر از شما، می‌توانید این تروفی را دریافت کنید.

Trophy Guide / Tekken 7

توضیح تروفی: با انجام یک حرکت حریف خود را به طبقه زیرین محیط بفرستید

برای نحوه گرفتن این تروفی به توضیحات تروفی «جایی می‌روی؟» توجه داشته باشید.

Trophy Guide / Tekken 7

توضیح تروفی: با انجام یک حرکت حریف خود را به قسمت دیگر نقشه بازی پرتاب کنید

برای دریافت این تروفی به توضیحات تروفی «لطفا به پدرم چیزی نگو» توجه داشته باشید

Trophy Guide / Tekken 7

توضیح تروفی: به پایین‌ترین طبقه نقشه Forgotten Realm برسید

برای انجام این کار وارد بخش تمرینی شده و شخصیت آلیسا را بردارید. در ادامه نقشه Forgotten Realm را انتخاب کرده و داخل بازی شوید. حال به واسطه‌ی دکمه‌های مثلث + دایره حریف خود را به زمین بکوبانید تا تا زیر پای شما خراب شده و یک طبقه پایین‌تر بروید. با انجام این کار تروفی «عقب نشاندن مخرب» را دریافت خواهید کرد. حال این کار را سه بار انجام دهید تا به آخرین طبقه این محیط رسیده و تروفی «جایی می‌روی؟» را دریافت کنید.

Trophy Guide / Tekken 7

توضیح تروفی: به عمیق‌ترین قسمت نقشه Jungle Outpost برسید.

برای دریافت این تروفی وارد بخش تمرینی شده و شخصیت آلیسا را انتخاب کنید. سپس وارد نقشه Jungle Outpost شوید. حال حریف خود را به لبه‌ی پرتگاه نقشه برده و به واسطه‌ی دکمه‌های چپ + ایکس، یک ضربه به حریف وارد کرده و اورا به قسمت پایینی محیط بیاندازید. با انجام این کار تروفی «ضربه خرد کننده!» را دریافت می‌کنید. حال باز وی را به کناره‌های نقشه، جایی که قسمتی از محیط توسط شاخه‌های درخت مسدود شده است، برده و بار دیگر این کار را انجام دهید تا تروفی مورد نظر را دریافت کنید.

Trophy Guide / Tekken 7

توضیح تروفی: پنج میلیون G (واحد پول بازی) به دست بیاورید.

در جریان بازی کردن بخش Treasure Battle یا سایر بخش‌های آنلاین می‌توانید پول زیادی کسب کنید. حال با جمع آوری پنج میلیون این تروفی را دریافت کنید.

Trophy Guide / Tekken 7

توضیح تروفی: ۱۰ میلیون G کسب کنید

همانند تروفی قبل عمل کرده و به جمع آوری پول داخل بازی بپردازید. زمانی که رقم شما به ۱۰ میلیون برسد، این تروفی را دریافت می‌کنید.

Trophy Guide / Tekken 7

توضیح تروفی: چپتر مخصوص بخش داستانی را به اتمام برسانید

پس از اتمام داستان اصلی بازی تکن 7، یک مرحله مخصوص در دسترس شما قرار می‌گیرد که یک مبارزه با آکوما است. در صورت برنده شدن، این تروفی را دریافت می‌کنید. تروفی «استاد مشت آهنی» یکی از سخت‌ترین تروفی‌های بازی است ولی با انجام چند کار ساده، می‌توانید این تروفی را به سادگی به دست بیاورید. ابتدا درجه سختی بازی را روی حالت آسان قرار بدهید. سپس در طول مبارزه به واسطه‌ی دکمه‌های L1 + ایکس به آکوما ضربه وارد کنید. البته باید زمان‌بندی شما درست باشد. پس از اتمام مبارزه، آکوما بلافاصله از Rage Art خود استفاده می‌کند و در همین هنگام شما نیز وارد حالت Rage می‌شوید. سریعا R1 را فشار داده تا Rage Art شما نیز فعال شود. 


منبع Powerpyx
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده