// یکشنبه, ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۳۳

بازی جدید سونیک در Roblox عرضه شد

استودیو Gamefam و شرکت سگا بازی Sonic Speed Simulator را در Roblox تقدیم طرفدارها کردند.

Roblox که عده‌ای آن را یک نسخه‌ی اولیه از متاورس به شمار می‌آورند، به افراد مختلف اجازه‌ی تولید بازی‌ها و به اشتراک گذاشتن آن‌ها با یکدیگر را می‌دهد. حالا Gamefam Studios در همکاری رسمی با شرکت Sega یک بازی جدید به اسم Sonic Speed Simulator را در Roblox به مخاطب‌ها تحویل داده است.

Gamefam که تمام تمرکز خود را روی تولید محتوا در Roblox گذاشته، در یک توییت نوشت: «با افتخار اعلام می‌کنیم که Sonic Speed Simulator روی پلتفرم PC، تبلت‌ها، موبایل‌ها و کنسول‌ها ازطریق نرم‌افزار Roblox اجرا می‌شود. تیم ما به سختی کار می‌کند تا بازی به بهترین بهینه‌سازی ممکن روی تمام دستگاه‌ها برسد».

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Sonic Speed Simulator آپدیت‌های هفتگی دریافت خواهد کرد و به بازیکن‌ها فرصت دویدن با سونیک در چند جهان متفاوت را می‌دهد. شما می‌توانید با مسابقه دادن در رقابت با دوست‌های خود به مواردی همچون اسکین‌های متفاوت دست پیدا کنید. در این بین سازندگان باور دارند که محصول آن‌ها برای اولین‌بار یک شخصیت ویدیوگیمی شناخته‌شده در دنیا و متعلق به بازی‌های AAA را به پلتفرم Roblox آورده است.

Roblox روی آیفون و آیپد (دستگاه‌های مجهز به سیستم‌عامل iOS)، اندروید، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی در دسترس مخاطب‌ها قرار دارد. البته به‌تازگی شاهد اشاره سازندگان Roblox به پورت آن روی کنسول‌های پلی استیشن بودیم.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده