نویسنده: حسن اکرامی
// یکشنبه, ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۵۹

اشاره سازندگان Roblox به پورت بازی روی کنسول های پلی استیشن

طبق جدیدترین آگهی شغلی منتشرشده در وب‌سایت رسمی بازی Roblox، به نظر می‌رسد کاربران کنسول‌های پلی استیشن در آینده قادر به تجربه‌ی آن خواهند بود.

Roblox یک بازی آنلاین و سندباکس بسیار محبوب به حساب می‌آید که هم‌اکنون روی پلتفرم‌های پی سی و گوشی‌های هوشمند طرفداران بیشماری دارد. این بازی خانوادگی برای ایکس باکس وان هم عرضه شد و بیشتر بازیکن‌های قرارگرفته در رده‌های سنی پایین بازیکنان را به‌عنوان مخاطب خود می‌شناسد. Roblox به آن‌ها فرصت می‌دهد تا با آزادی عمل شروع به ساختن تجربیات خود در دنیای بازی کنند. بازیکنان می‌توانند کنترل شخصیت‌های گوناگونی را به‌دست بگیرند و با دارایی‌های اندک اولیه‌ی خود سراغ فعالیت‌های دلخواه بروند.

همان‌طور که گفته شد، بازی Roblox بسیار محبوب است و هر روز کاربرهای بسیار زیادی دارد. محبوبیت این بازی سبب شده است که شرکت سازنده‌ی آن ارزش تخمینی بیش از ۳۸ میلیارد دلاری داشته باشد. با وجود این موارد، بازی Roblox هنوز در دسترس کاربران پلی استیشن قرار نگرفته است.

کارکترهای بازی Roblox

به‌تازگی در وب‌سایت رسمی بازی Roblox یک آگهی شغلی درج شد که در آن تیم سازنده به‌دنبال استخدام مهندس نرم‌افزار پلی استیشن است. در متن این آگهی می‌خوانیم: «شما به‌عنوان یک مهندس نرم‌افزار کنسول‌های بازی، به توسعه و پشتیبانی از موتور بازی ما کمک خواهید کرد تا میلیون‌ها کاربر پلتفرم پلی استیشن سونی و سایر کنسول‌های پیشرو در بازار از آن استفاده کنند».

در ادامه‌ی این بیانیه روی نرم‌افزار کنسول پلی استیشن 4 تاکید شده است که این تاکید باتوجه‌به کاربران بیشتر این کنسول و قابلیت پلی استیشن 5 در پشتیبانی از بازی‌های نسل قبلی، منطقی به نظر می‌رسد. البته انتشار آگهی شغلی از سوی سازندگان Roblox به‌معنی تایید رسمی نسخه‌ی پلی استیشن نیست و باید منتظر معرفی کامل این پورت بازی باشیم. در همین راستا چندی پیش دیو بازکی، مدیرعامل شرکت سازنده‌ی Roblox طی یک مصاحبه انتشار این بازی روی کنسول‌ها را کاملا منطقی دانست. بنابراین انتشار این بازی روی پلتفرم پلی استیشن و حتی شاید نینتندو سوییچ دیگر دور از انتظار نخواهد بود.

در پایان شما می‌توانید نظرات خود را درباره‌ی این آگهی شغلی با زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع Pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده