نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۵ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۷

ویدیو جعبه گشایی پرچمدار پردازنده‌ های نسل یازدهمی اینتل

یکی از کاربران یوتیوب با نام کاربری Vassi Tech یک نسخه از پردازنده Intel Core i9-11900K را  قبل از عرضه رسمی دریافت کرده و ویدیوی جعبه گشایی آن را به اشتراک گذاشته است.

جدیدترین پست Vassi Tech در یوتیوب، به جعبه گشایی از پردازنده پرچم‌دار نسل یازدهم اینتل یعنی Intel Core i9-11900K اختصاص دارد که هنوز به‌صورت رسمی به بازار عرضه نشده است. Vassi یک هفته زودتر از زمان عرضه این CPU در تاریخ ۳۰ مارس ۲۰۲۱ نسخه‌ای از آن را دریافت کرده که در ادامه می‌توانید ویدیوی آنباکس آن را ملاحظه کنید.

دانلود از آپارات

ماه گذشته اولین تصویر از طراحی بسته‌بندی پردازنده Intel Core i9-11900K در اینترنت فاش شد که نشان می‌داد پرچم‌دار جدید اینتل برخلاف سری Core i7 و پایین‌تر از آن از جعبه‌های مقوایی برای بسته‌بندی استفاده نمی‌کنند. بسته‌بندی پردازنده‌های سری Core i9 K از جنس پلاستیک و در شکل و شمایل کریستالی است که ظاهر جذابی را به آن داده است.

آنباکس پردازنده Intel Core i9-11900K

پردازنده Intel Core i9-11900K

در مورد خود CPU نیز باید گفت که Core i9-11900K یک پردازنده ۸ هسته‌ای با ۱۶ رشته است که با قیمت ۵۳۹ دلار به بازار عرضه می‌شود. این CPU براساس سبک معماری ۱۴ نانومتری Cypress Cove اینتل طراحی شده و PCI Gen4 پشتیبانی می‌کند. این درگاه با مادربردهای سری ۴۰۰ موجود در بازار که از سوکت LGA1200 استفاده می‌کنند، سازگار خواهد بود.

در پایان می‌توانید نظرات خود را با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع videocardz
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده