نویسنده: رضا اکبری
// یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۸

Enermax کیس پرچمدار جدید خود را معرفی کرد

کیس جدید شرکت Enermax با نام SABERAY معرفی شد که دارای ظاهری زیبا، همراه با سیستم نور پردازی RGB است.

Enermax کیس جدید خود را معرفی کرد که SABERAY نام دارد. این محصول پرچمدار جدیدی برای شرکت خواهد بود که دارای ویژگی‌های فراوانی است. در طراحی کیس از نور‌های LED زیادی استفاده شده است، ۲ رشته‌ی نورانی در جلوی کیس و ۳ فن T.B RGB از شرکت Enermax که با اغلب مادربورد‌های RGB همخوانی دارد. همچنین این محصول به تایید شرکت‌های ASrock، ASUS، Gigabyte و MSI نیز رسیده است. از طرفی، در صورت عدم سازگاری مادربورد شما با RGB، خود Enermax SABERAY دارای هاب کنترل RGB است که می‌تواند تا ۵ فن RGB را با هم هماهنگ کند.

Enermax Saberay

در زیر تصویری از قابلیت نصب رادیاتور‌های Water Cooling را مشاهده می‌کنید:

Enermax Saberay

در جلوی کیس SABERAY و در سمت راست آن، امکان نصب رادیاتور ۱۲۰ تا ۲۴۰ میلی‌متری وجود دارد که درست در جلوی فضای مادربورد قرار خواهد گرفت. برای ابعاد بزرگتر مانند رادیاتور‌های ۳۶۰ میلی‌متری، در قسمت بالایی کیس و همچنین در جلوی کیس فضای مناسبی برای نصب آنها قرار داده شده است. همچنین برای کسانی که می‌خواهند از دو رادیاتور ۱۴۰ میلی‌متری (معادل ۲۸۰ میلی‌متر) استفاده کنند در جلوی کیس فضای بسیار زیادی وجود دارد. با توجه به خواست خریداران، امکان تغییر قاب شیشه‌ای جلوی کیس با قاب توری هم وجود دارد. قاب توری امکان کشش هوا به داخل را از طریق رادیاتور یا فن‌های جلوی کیس فراهم می‌کند. در صورتی که رادیاتور را در قسمت بالا نصب کرده باشید بهتر است قاب شیشه‌ای در جلوی کیس باقی بماند.

Enermax Saberay

در حال حاضر شرکت انرمکس اطلاعی درباره‌ی قیمت کیس SABERAY منتشر نکرده است، با این حال این محصول اواسط خرداد ماه عرضه خواهد شد.


منبع eteknix
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده