// پنجشنبه, ۱۶ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۹

شرکت Dell لپ تاپ های گیمینگ جدیدی به خط تولید خود اضافه کرد

شرکت دل اعلام کرده است که می‌خواهد سه لپ‌تاپ از سری Alienware و سه لپ تاپ گیمینگ ارزان جدید به خط تولید لپ‌تاپ‌های گیمینگ خود اضافه کند.

کمپانی Dell که یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان قطعات سخت‌افزاری برای پی سی است، از طریق رسانه‌ها اعلام کرده که چندین مدل جدید از لپ‌تاپ‌های گیمینگ را به لیست سخت‌افزار‌های مخصوص گیم خود اضافه کرده است.

با توجه به اطلاعات منتشر شده از سوی این تولیدکننده سخت‌افزار، قرار است ۶ لپ تاپ گیمینگ جدید از این شرکت عرضه شود که به صورت پیش‌فرض دارای سیستم عامل ویندوز 10 هستند و از پردازنده‌های نسل هشتم شرکت اینتل بهره می‌برند. می‌توان گفت که این محصولات که به زودی توسط شرکت دل عرضه می‌شوند، مدل‌های بروز شده‌ی لپ‌تاپ‌های Alienware و همچنین یک سری جدید از لپ‌تاپ‌های Dell G خواهند بود.

به عنوان مثال نمونه‌های ۱۵ اینچی و ۱۷ اینچی لپ‌تاپ‌های Alienware از نسل هشتم پردازنده‌های اینتل از سری Core i5 ،Core i7 و بالاترین مدل‌های آن از Core i9 استفاده خواهد کرد که دارای ۶ هسته است و به کاربران و بازیکنان اجازه می‌دهد تا برای اولین بار در این سری از لپ‌تاپ‌ها بتوانند پردازنده‌ی خود را تا ۵ گیگاهرتز اورکلاک کنند.

علاوه بر این مدل‌های بروز شده از لپ‌تاپ‌های گیمینگ، کمپانی دل عنوان کرد که به همراه این مدل‌ها، نسل جدیدی از Alienware Command Center نیز به این خط تولید اضافه شده است. این محصول که ابتدا در نمایشگاه CES سال جاری میلادی به نمایش گذاشته شد، به پی‌سی گیمر‌های حرفه‌ای و غیر حرفه‌ای اجازه می‌دهد تا به راحتی دستگاه‌های جانبی و سیستم خود را با توجه به سلیقه و علایق خود اورکلاک، بهینه سازی و تنظیم کنند. علاوه بر موارد ذکر شده، این محصول به کاربران اجازه می‌دهد که ۱۳ منطقه‌ی روشنایی لپ‌تاپ خود را کاملا شخصی سازی و قابل برنامه‌ریزی کنند و از سیستم RGB با پشتیبانی ۱۶.۸ میلیون رنگ آن برای ایجاد ترکیب نوری دلخواه خود بهره ببرند.

همانطور که گفته شد علاوه بر مدل‌های Alienware مدل‌های دیگری با پسوند G نیز به خط تولید لپ‌تاپ‌های جدید اضافه شده است. همانند مدل‌های Alienware این لپ‌تاپ‌ها نیز از سری لپ‌تاپ‌های گیمینگ اما مقرون به صرفه به شمار می‌آیند؛ به شکلی که طراحی و عملکرد آن به کاربران اجازه می‌دهد بازی‌های روز را به همراه پرداخت هزینه‌ی کمتر تجربه کنند.

Dell

 

در ابتدا سه مدل از خانواده‌ی G با عنوان Dell G3 ،Dell G5 و Dell G7 روانه‌ی بازار خواهد شد که هر سه مدل به شکل لپ‌تاپ‌های ۱۵ اینچی و ۱۷ اینچی برای خرید در دسترس خواهد بود. این لپ‌تاپ‌ها از کارت‌های گرافیک سری 10 شرکت انویدیا به همراه نسل هشتم پردازنده‌های Core شرکت اینتل، راه‌حل‌های مدیریت حرارتی، نرم‌افزار هوشمند مدیریت محتوا، پنل ضد بازتابش (Anti-Glare) از نوع IPS و بسیاری مزایای دیگر بهره می‌برند تا به کاربران یک تجربه‌ی کاملا جذاب از بازی‌های ویدیویی را القا کنند.

لپ‌تاپ‌های Dell G3 به همراه کارت‌‌ گرافیک مدل GTX 1050 و یا GTX 1060 (بسته به سفارش مشتری قابل تغییر است)، پردازنده‌های نسل هشتم Core i7، دو خروجی هوا به همراه دو عدد فن و دو عدد SSD که به صورت دلخواه قابل سفارش است، عرضه می‌شوند. این لپ‌تاپ‌ها دارای یک آنتن وای-فای با طراحی 2X2 هستند تا عملکرد بدون مشکل و بی‌نظیری را در هنگام بازی برای کاربران فراهم کنند. همچنین به عنوان بخش مدیریت محتوا نیز نرم‌افزار SmartByte روی این لپ‌تاپ‌ها به گونه‌ای طراحی شده تا در زمان دانلود فایل‌های حجیم به شکلی عمل کند که بازی‌ها و تماشای محتوای ویدئویی در اولویت باشد.

از دیگر نکات قابل توجه در این مدل از سری G، طراحی مات ابریشم مانند پوشش بیرونی آن است. همچنین این مدل تنها ۲۲.۵ میلی‌متر یا ۲۵ میلی‌متر (بسته به نوع سفارش) ضخامت دارد که باعث افزایش قابلیت حمل آسان در این لپ‌تاپ‌های گیمینگ شده است. باید یادآور شد که مدل G3 در حال حاضر باریک‌ترین لپ‌تاپ تولید شده توسط شرکت Dell به حساب می‌آید. مدل ۱۵ اینچی لپ‌تاپ Dell G3 در رنگ‌های مشکی، آبی (Recon Blue) و سفید (Alpine White) عرضه می‌شود؛ درحالی که مدل ۱۷ اینچی تنها در رنگ‌های مشکی و آبی در دسترس خواهد بود.

Dell

مدل‌های Dell G5 و Dell G7 از همان طراحی مدل G3 تابعیت می‌کنند و تنها از لحاظ سخت‌افزار‌های به‌کار برده‌شده در آن‌ها با مدل G3 تفاوت دارند. مدل‌های G5 و G7 در یک شاسی ۱۵ اینچی با ضخامت ۲۵ میلی‌متر و کارت‌های گرافیک انویدیا Gefore GTX 1060 به همراه تکنولوژی طراحی Max-Q عرضه می‌شوند. هر دوی این مدل‌ها به ۶ گیگابایت حافظه‌ی GDDR5 به همراه پردازنده‌های نسل هشتم شرکت اینتل (قابل سفارش تا Core i7 برای مدل G5 و Core i9 برای مدل G7) مجهز شده‌اند. همچنین امکان نصب دو عدد SSD نیز برای آن‌ها وجود دارد.

از دیگر قابلیت‌هایی که برای مدل‌ ۱۵ اینچی G7 قابلیت سفارش است، ترکیب نمایشگر UHD با وضوح تصویر ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل به همراه پردازنده‌ی Core i9 است که در اواخر این ماه برای کاربران در دسترس قرار خواهد گرفت. همچنین در آن زمان برای مدل‌های ۱۵ اینچی  G5 و G7 نمایشگر‌هایی با پنل IPS و وضوح تصویر 4K قابل سفارش خواهد بود.

لپ‌تاپ Dell G5 در رنگ‌های مشکی (Standard Black) و قرمز (Beijing Red) و لپ‌تاپ G7 در رنگ مشکی (Standard Black) و سفید (Alpine White) برای خرید در دسترس قرار خواهند گرفت. 

در حال حاضر لپ‌تاپ‌های Alienware در مدل‌های ۱۵ اینچی و ۱۷ اینچی با قیمت ۲۳۹۹ دلار و ۳۶۹۹ دلار در سایت رسمی شرکت دل قابل سفارش هستند و مدل‌های سفارشی شده نیز با قیمت ۱۴۴۹ دلار تا ۱۵۹۹ دلار از تاریخ ۱۰ آوریل (۲۱ فروردین) به این لیست اضافه خواهد شد. همچنین این مدل‌های Alienware در سایت Bestbuy.com و برخی فروشگاه‌های این شرکت نیز قابل سفارش و انتخاب خواهد بود. 

لپ تاپ گیمینگ Dell / دل

در مورد مدل‌های سری G، در حال حاضر تنها نسخه‌ی ۱۷ اینچی G7 در سایت شرکت Dell و سایت BestBuy عرضه می‌شود و با قیمت ۱۰۹۹ دلار قابل سفارش است. قطعات سفارشی این مدل نیز ۱۰ آوریل با قیمت ۸۴۹ دلار به این لیست اضافه خواهد شد. مدل Dell G3 در اندازه‌های ۱۵ اینچ و ۱۷ اینچ به صورت جهانی در تاریخ ۱۶ آوریل (۲۷ فروردین) با قیمت ۷۴۹ دلار و ۱۰۹۹ دلار به لیست فروش اضافه می‌شود. برای گزینه‌های سفارشی این مدل هنوز تاریخی اعلام نشده است.

در انتهای مطلب می‌توانید تصاویر منتشر شده در رابطه با مدل‌های یاد شده را مشاهده فرمایید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده