// چهار شنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۷

نسخه جدید نرم افزار Alienware Command Center در CES 2018 معرفی شد

با نرم افزار Alienware Command Center بدون نیاز به کوچک‌ترین اطلاعات در مورد اورکلاک، می‌توانید هر بازی را با بالاترین راندمان اجرا کنید.

در جریان نمایشگاه CES 2018 که هم‌اکنون در شهر لاس وگاس در حال برگزاری است، کمپانی Dell از نسخه جدید نرم‌افزار Alienware Command Center رونمایی کرد که می‌تواند به‌سادگی کامپیوتر شخصی شما را متناسب با هر بازی تنظیم کند و بیشترین راندمان را ارائه دهد.

این نرم‌افزار در تمامی دسکتاپ‌های جدید Alienware گنجانده خواهد شد و به کاربر کمک می‌کند که بدون نیاز به اطلاعات دقیق در مورد اورکلاک کردن، هر بازی را در بهینه‌ترین حالت ممکن تجربه کند. برای مثال اگر شما سرعت اجرای بیشتر را به گرافیک بالاتر ترجیح می‌دهید، این نرم‌افزار به‌سادگی می‌تواند تنظیمات موردنظر را برای‌تان اعمال کند یا اگر در یک بازی خاص قصد دارید با انجام اورکلاک تا جای ممکن گرافیک بازی را بالا ببرید، باز هم Alienware Command Center به‌راحتی شرایط موردنظر را برای شما تدارک می‌بیند.

این نرم‌افزار ابتدا مشخصات سیستم شما را چک کرده و سپس امکان اعمال اورکلاک روی آن را بررسی می‌کند. اگر از سیستم خنک کننده مایع نیز استفاده کنید، این برنامه آن را شناسایی خواهد کرد. بدین ترتیب شما می‌توانید تنظیمات مربوط به دمای سیستم، کنترل و مدیریت روی توان، صدا و دیگر موارد موجود را دستکاری کنید. این برنامه با شناسایی تمامی بازی‌های موجود روی رایانه شما برای هر کدام از آن‌ها با توجه به خواسته‌های شما، یک پروفایل منحصربه‌فرد ایجاد خواهد کرد.

Alienware Command Center

نرم‌افزار جدید، در واقع آپدیتی با یک طراحی کاملا جدید برای دستگاه‌های مدل Area 51 به شمار می‌رود که پیش از این روی تمامی کامپیوترهای شخصی Alienware در دسترس بود. Alienware Command Center تنظیمات فنی و همچنین تنظیمات مربوط به نورپردازی روی سیستم را برای هر بازی مشخص در پروفایل آن ذخیره می‌کند و بدین ترتیب برای مثال زمانی که شما در حال تجربه بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice هستید، با زمانی که مثلا بازی Counter-Strike: Global Offensive را اجرا می‌کنید، کاملا متفاوت خواهد بود. این نرم‌افزار برای تمامی سیستم‌های Alienware که در سال ۲۰۱۸ عرضه خواهد شد، در دسترس است و فرانک آزور، رییس بخش Alienware در کمپانی دل در این باره می‌گوید:

ما برای استفاده بهتر از محصولات تولیدی خود، نرم‌افزارهایی مثل نسخه جدید Alienware Command Center را معرفی کرده‌ایم که با تمرکز روی سیستم موردنظر و اینکه کاربر چگونه از سیستم خود می‌خواهد برای هر بازی استفاده کند، تجربه بهتری را فراهم می‌کند. در مقابل نرم‌افزارهایی را هم دارید که مجموعه‌ای از گزینه‌ها و درجه‌بندی‌های مختلف را روبه‌روی شما قرار می‌دهند که بایستی با آن‌ها سر و کله بزنید.

یکی دیگر از ویژگی‌های جالب این برنامه این است که علاوه بر دسکتاپ‌های Alienware، به کمک آن می‌توانید نورپردازی کیبورد خود را نیز برای هر بازی مشخص تغییر دهید و در پروفایل مربوط به آن ذخیره کنید که با انجام این کار، هنگام اجرای بازی، نورپردازی کیبورد شما نیز به رنگ دلخواه تغییر پیدا می‌کند.


منبع Venturebeat
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده