نویسنده: مهرداد داودی
// سه شنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۸

اهداف سونی برای افزایش تعداد بازی های پلی استیشن VR

کمپانی سونی طی بیانه‌ای اعلام کرد به دنبال فروش موفق هدست پلی استیشن VR، انتظار دارد که در سال جاری تعداد ۱۳۰ بازی به لیست بازی‌های این هدست واقعیت مجازی اضافه شود.

کمپانی ژاپنی سونی طی بیانیه‌ای به وب‌سایت Nikkei اعلام کرد که فروش دو میلیونی هدست پلی‌استیشن VR به آن‌ها اعتماد به نفس خوبی در زمینه تولید محصولات جدید داده است. هدست پلی استیشن VR هم‌اکنون ۱۵۰ بازی دارد و در صورتی که کمپانی موفق به اضافه کردن ۱۳۰ بازی جدید در سال جاری شود، می‌توانیم شاهد یک رشد ۸۶ درصدی باشیم. سونی چندی پیش نیز قیمت این هدست را با هدف افزایش فروش آن کاهش داد.

سونی همچنین اعلام کرد هدست پلی‌استیشن VR بیشتر از یک وسیله اختصاصی برای بازی کردن است، سونی این موضوع را با اشاره به این که این کنسول قادر به پخش فیلم با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه‌ای خواهد بود، بیان کرد. طبق اخبار منتشر شده به نظر می‌رسد که قرار است محتویات جدیدی که ربط زیادی به صنعت بازی ندارند نیز به این هدست اضافه شوند.

با توجه به فروش هفتاد میلیون واحدی کنسول پلی‌استیشن 4، هدست واقعیت مجازی VR راه درازی برای رسیدن به آمار فروش برادر بزرگترش دارد. چنین عرضه‌های عظیمی از بازی، می‌توانند راه خوبی برای رسیدن به آمار فروش بیشتر برای این هدست تلقی شوند. پیش از این نیز سونی اعلام کرده بود که تمرکز ویژه‌ای روی این هدست واقعیت مجازی دارد. شما همچنین می‌توانید بررسی متنی هدست پلی‌استیشن VR را در زومجی بخوانید.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده