نویسنده: مهرداد داودی
// سه شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۹

سونی تمرکز ویژه‌ای روی هدست پلی استیشن VR دارد

معاون بازاریابی سونی در رویداد GameStop Expo اعلام کرد کمپانی سونی هدست واقعیت مجازی خود را رها نکرده است و تمرکز ویژه‌ای روی آن دارد.

با اینکه تکنولوژی واقعیت مجازی عملکر خوبی داشته است، اما هنوز نتوانسته در تمام دنیا جا بیوفتد، به همین دلیل نیز بسیاری در تعجب بودند که برنامه‌ی سونی برای این پلتفرم چیست. امروز و در جریان رویداد گیم‌استاپ اکسپو در شهر لاس وگاس، معاون بخش بازاریابی شرکت سونی یعنی اسد قیزیلباش اظهارات بسیار مثبت و امیدوار کننده‌ای نسبت به آینده‌ی هدست واقعیت مجازی سونی داشت.

او در رابطه با آینده‌ی این پلتفرم گفت سونی تمرکز ویژه‌ای روی هدست واقعیت مجازی پلی‌ استیشن VR دارد، آن‌ها همچنین قصد دارند تا محتوای مخصوص تعطیلات‌شان را دو برابر کنند و همچنان رو به جلو قدم بردارند. طبق اعلام او سونی می‌خواهد به‌وسیله‌ی این تمرکز «چند بازی واقعا خوب» عرضه کند، طبق اعلام قیزیلباش سونی به واسطه‌ی هدست پلی‌استیشن VR یک پلتفرم خیلی خوب دارد و حالا زمان استفاده از آن رسیده است.

با توجه به سخنان قیزیلباش، سونی از زمانی که متوجه شده با به کارگیری از خلاقیت مردم می‌توان به بهترین نتیجه دست یافت، فشاری به توسعه‌دهندگان برای ساخت بازی وارد نمی‌کند.

اگر یکی از استودیوهای سونی ایده‌ی خوب و کارآمدی در رابطه با ساخت بازی برای هدست واقعیت مجازی سونی ارائه کند، سونی به آن ایده خواهد پرداخت. بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی هیچ مشکلی در رابطه با صحبت کردن با شرکای توسعه‌دهنده و متقاعد کردن آن‌ها برای ساخت بازی ندارد.

قیزیلباش همچنین گفت قطعا بازی‌های بزرگی برای هدست پلی‌استیشن VR عرضه خواهند شد. او همچنین گفت به عقیده‌ی او بازی Farpoint به دلیل سرمایه‌گذاری سونی در ساخت این بازی و همچنین سطح و اندازه‌ی آن یک بازی AAA محسوب می‌شود. طبق اعلام او تناسب بسیار مناسبی بین بازی‌های ایندی (indie) و بازی‌های AAA این پلتفرم برقرار خواهد بود.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده