نویسنده: مهرداد داودی
// سه شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۹

دو باندل جدید هدست پلی استیشن VR معرفی شدند

دو باندل جدید هدست واقعی مجازی پلی استیشن VR که کاربران را از خرید جداگانه دوربین پلی استیشن بی‌نیاز می‌کنند با قیمتی مناسب معرفی شدند.

کاربرانی که خرید هدست پلی استیشن VR را به دلیل نداشتن دوربین پلی استیشن به تعویق انداخته بودند، حالا به لطف دو باندل جدید سونی، می‌توانند صاحب این محصول شوند.

یکی از این دو باندل با قیمت ۴۰۰ دلار عرضه می‌شود و علاوه بر هدست پلی‌استیشن VR شامل دوربین مورد نیاز این محصول نیز می‌شود. با اینکه هدست پلی‌استیشن VR پیش از این هم ۴۰۰ دلار قیمت داشت، اما کاربران مجبور بودند دوربین مورد نیاز برای راه‌اندازی آن را به صورت جداگانه تهیه کنند. طبق اعلام سونی، شما با خرید باندل ۴۰۰ دلاری در واقع دوربین پلی‌‌استیشن را به صورت رایگان دریافت می‌کنید. این باندل جدید برای کسانی که دوربین پلی‌استیشن را دارند و منتظرند تا قیمت هدست واقعیت مجازی با کاهش روبه‌رو شود مناسب نیست، اما برای کاربران دیگر کاملا به‌صرفه به نظر می‌رسد.

PlayStation VR

سونی همچنین یک باندل دیگر از این هدست را به نام PlayStation VR World معرفی کرد. این باندل که ۴۵۰ دلار قیمت دارد شامل هدست پلی‌استیشن VR، دوربین پلی‌استیشن، یک مینی‌گیم از مجموعه بازی PlayStation VR World و دو کنترلر پلی استیشن Move است. داشتن دو کنترلر پلی استیشن موو ضروری نیست، اما می‌تواند تجربه‌ی بهتری را در بسیاری از بازی‌ها برای کاربر به ارمغان بیاورد.

PlayStation VR

طبق اعلام وبلاگ پلی‌استیشن، این دو باندل جدید از تاریخ یک سپتامبر (جمعه، ۱۰ شهریور) برای خرده‌فروشی‌ها ارسال می‌شوند. البته سونی اعلام کرد که موجود شدن این محصولات در فروشگاه‌ها ممکن است با کمی تاخیر صورت بگیرد. سونی همچنین اعلام کرد باندل کمیاب بازی Farpoint که شامل یک نسخه از بازی و کنترلر مخصوص خود بازی یعنی PS Aim است نیز دوباره در انبارهای سونی موجود شده است.

سونی پیش از این اعلام کرده بود که آمار فروش هدست پلی‌استیشن VR از مرز یک میلیون واحد عبور کرده است. این اولین بار است که سونی برای این محصول چنین تخفیفی را در نظر می‌گیرد. شما می‌توانید بررسی هدست پلی استیشن VR را در زومجی مطالعه کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده