نویسنده: کیان کاظمی
// شنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۹

همکاری ریزر با بانجی در ساخت لوازم جانبی بازی Destiny 2

ریزر از همکاری خود با استودیو بانجی جهت تهیه لوازم جانبی بازی Destiny 2 برای رایانه‌های شخصی خبر داد.

در حالی که توجه بیشتر بازیکنان به ساخته جدید استودیو بانجی یعنی بازی Destiny 2 جلب شده (که بدون شک یکی از مورد انتظارترین بازی‌های امسال هم محسوب می‌شود)، افرادی که قصد خرید نسخه رایانه‌های شخصی بازی Destiny 2 را دارند می‌توانند لوازم جانبی مخصوص این بازی آنلاین را با برند ریزر خریداری کنند.

کمپانی ریزر (Razer) در جدیدترین اخبار سخت افزار از مجموعه لوازم جانبی جدیدی برای رایانه‌های شخصی رونمایی کرد که قرار است با همکاری بانجی و به مناسبت عرضه بازی Destiny 2 در پاییز به بازار عرضه شود. این مجموعه شامل یک ماوس، کیبورد، ماوس پد و هدست جدید است. تمامی این لوازم جانبی از ماه سپتامبر ۲۰۱۷ (شهریور-مهر) و نزدیک به انتشار بازی Destiny 2 در دسترس قرار خواهند گرفت.

خط تولید محصولات ریزر با طرح Destiny 2 شامل ماوس Razer DeathAdder Elite، کیبورد Ornata Chroma، هدست Man O’War Tournament Edition و ماوس پد Goliathus Speed می‌شود که همه آن‌ها برای ارایه بهترین تجربه از بازی Destiny 2 برای بازیکنان ساخته شده‌اند.

بازی Destiny 2

جیم مک‌کولین، طراح ارشد و مدیر بازاریابی و برند استودیو بانجی، در یک بیانیه اعلام کرد:

از همکاری با ریزر جهت ایجاد خط تولید تجهیزات سطح بالا بسیار هیجان‌زده هستم و مطمئنم که طرفداران بازی Destiny 2 و بازی‌های شوتر از این لوازم جانبی خوششان خواهد آمد.

وی در ادامه افزود:

تیم چندین روش جذاب برای ایجاد هماهنگی میان هنر و طراحی بازی Destiny 2 و سخت‌افزار رده بالای ریزر پیدا کرده که به بازیکنان، روش‌های جدیدی را برای شخصی‌سازی تجربیات خود با بازی Destiny 2 ارایه می‌دهد.

مین لیانگ تان، مدیرعامل و موسس ریزر، هم در بیانیه‌ای به تشریح احساسات خود از این همکاری پرداخت:

این بازی یکی از مورد انتظارترین بازی‌های امسال است و از جامعه‌ای بهره می‌برد که مایل به عرضه آن برای رایانه‌های شخصی بوده‌اند. عمق و نوآوری موجود در Destiny قابل توجه است. به همکاری با یکی از بهترین استودیوهای بازیسازی جهان برای پشتیبانی از عرضه نسخه رایانه‌های شخصی بازی افتخار می‌کنیم.

بازی Destiny 2 در تاریخ ۸ سپتامبر (۱۷ شهریور) برای پی‌سی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده