نویسنده: کیان کاظمی
// جمعه, ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۲

نسخه پی سی بازی Destiny 2 از بتل نت بلیزارد استفاده می کند

نسخه رایانه‌های شخصی بازی Destiny 2 به صورت انحصاری از طریق بتل‌نت بلیزارد در دسترس قرار خواهد گرفت و به نرخ فریم نامحدود و رزولوشن 4K خواهد داشت.

امروز و در جریان برنامه رونمایی رسمی از بازی Destiny 2 مطلع شدیم که نسخه رایانه‌های شخصی بازی Destiny 2 به صورت انحصاری از طریق سرویس بتل‌ نت کمپانی بلیزارد در دسترس قرار خواهد گرفت. این خبر را مایک مورهایم، مدیر بلیزارد تایید کرده و گفت که بازیکنان می‌توانند با استفاده از سرویس بلیزارد به دانلود بازی‌ها و کاوش پرداخته و با دیگران در ارتباط باشند. در ضمن فهرست دوستان و گفتگو داخلی بتل‌نت در بازی Destiny 2 نیز وجود خواهد کرد.

طبق بسته مطبوعاتی منتشر شده، نسخه رایانه‌های شخصی بازی به رزولوشن 4K، نرخ فریم نامحدود، پشتیبانی کامل از ماوس و کیبورد به همراه امکان سفارشی سازی کلیدها، گفتگوی متنی، تنظیم میدان دید، تنظیمات فراوان گرافیکی و پشتیبانی از نمایشگرهایی با نسبت تصویر 21:9 مجهز است.

با توجه به اینکه بازی Destiny 2 توسط اکتیویژن، کمپانی مادر بلیزارد عرضه می‌شود، این تصمیم منطقی به نظر می‌رسد. بتل‌نت در کنترل انجمن‌های بزرگ یک بازی آنلاین عملکرد قدرتمندی داشته و در کارنامه آن بازی‌های بزرگی مثل بازی World of Warcraft، بازی Overwatch، بازی Diablo 3، بازی Heroes of the Storm و غیره به چشم می‌خورند.

نسخه پی سی بازی Destiny 2 برای افرادی که قصد خرید نسخه دیجیتالی بازی را ندارند، به صورت فیزیکی هم عرضه می‌شود. با این وجود، بازی برای اجرا همچنان نیازمند به کلاینت بلیزارد است. بازی Destiny 2 اولین بازی third-party محسوب می‌شود که امکان خرید آن از طریق بتل‌نت وجود دارد.

بازی Destiny 2 علاوه بر رایانه‌های شخصی، برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان هم عرضه می‌شود و تا پاییز ۲۰۱۸ محتوای انحصار زمانی برای دارندگان کنسول سونی دارد. به تازگی اولین تریلر گیم‌پلی بازی به همراه یک تریلر داستانی حماسی هم از بازی Destiny 2 به نمایش درآمده است. یک بتا عمومی هم قرار است در تابستان آتی برای بازی برگزار شود که افراد پیش خرید کننده بازی می‌توانند زودتر آن را تجربه کنند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده