// چهار شنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۲

کارت گرافیک GALAX GTX 1070 Katana عرضه شد

کمپانی گالاکس کارت گرافیک تک اسلات GTX 1070 Katana را معرفی کرد.

در چند هفته‌ی اخیر، کمپانی Galax اخبار زیادی در مورد کارت گرافیک تک اسلاتی GTX 1070 Katana منتشر کرده بود تا اینکه سرانجام برای فروش عمومی عرضه شد. قیمت این کارت گرافیک در فروشگاه گالاکس ۴۱۹ دلار ثبت شده است که ۲۰ دلار از میانگین تمام کارت‌های گرافیک GeForce GTX 1070 گران‌تر است اما سایت Newegg.com با نازل‌ترین قیمت و ۳۷۹ دلار به فروش می‌رساند.

این کارت گرافیک بر خلاف کارت‌های سایر تولیدکنندگان، تنها یک اسلات فضا را اشغال می‌کند و با یک فن کولر خنک می‌شود. کاربران قبل از خرید می‌بایست ابتدا در سایت فروشگاه Galax ثبت نام کنند اما متأسفانه این ثبت نام اجباری فقط مختص کاربران ایالات متحده بوده و جالب این است که در منوی انتخاب کشور، هیچ کشوری غیر از ایالات متحده قابل انتخاب نیست!

GALAX GTX 1070 Katana

کارت گرافیک GALAX GeForce GTX 1070 Katana تنها ۱۶ میلی‌متر ضخامت دارد و از بُرد اختصاصی گالاکس بهره می‌برد. با وجود اینکه هیت‌سینک آن کوچک است اما از یک رادیاتور مسی برای خنک کردن هسته‌ی کارت گرافیک و دیگر اجزای روی بُرد استفاده می‌کند.

یک فن ۸۰ میلی‌متری با قابلیت تنظیم سرعت نیز روی پوشش کارت گرافیک وجود دارد که در محل بسیار خوبی تعبیه شده است و گرما را از اطراف و بالا تهویه می‌کند. این کارت بر خلاف مدل مرجع GTX 1070 که دو اسلات فضا اشغال می‌کند، فضای اضافه‌ی دیگری برای بیرون راندن گرما ندارد. کارت گرافیک GTX 1070 Katana یک درگاه HDMI 2.0b، یک درگاه DVI-D و یک DisplayPort 1.4 دارد و از یک کانکتور ۸ پین تغذیه می‌کند.


منبع ETEKNIX
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده