// سه شنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۱

جایزه ۲۵ هزار دلاری کمپانی ریزر برای پیدا شدن Project Valerie

کمپانی ریزر جایزه‌ای ۲۵ هزار دلاری برای پیدا شدن نمونه اولیه Project Valerie در نظر گرفت.

در جریان نمایشگاه CES 2017 بود که کمپانی ریزر از یک لپتاپ با سه صفحه نمایش بنام پروژه Valerie رونمایی کرد که فعلا نمونه اولیه آن ساخته شده بود. چندی پیش خبری منتشر شد از اینکه دو عدد از این لپتاپ از بین محصولات ریزر دزدیده شده است! حال در جدیدترین اخبار سخت افزار، کمپانی ریزر جایزه‌ای ۲۵ هزار دلاری در راستای پیدا شدن نمونه اولیه پروژه والری در نظر گرفته است.

کمپانی ریزر در بیانیه خود گفت:

این بیانیه بدین معناست که خبر دزدیده شدن محصولا ریزر درست بوده و در تاریخ ۱۹ دی ماه (۸ ژانویه) دو عدد از نمونه اولیه پروژه والری از اتاق مطبوعات کمپانی ریزر دزدیده شده است. جایزه‌ای ۲۵ هزار دلاری برای شخصی که اطلاعاتی حول این سرقت در اختیارمان قرار دهد و منجر به دستگیر شدن سارقان شود، در نظر گرفته شده است. البته امکان دارد مقداری از این پاداش در اختیار شخصی قرار داده شود که اطلاعات را در اختیار ریزر قرار می‌دهد. در ابتدا با توجه به قانون و بررسی اطلاعات تصمیمی گیری شده و سپس جایزه مورد نظر باتوجه به صلاح دید کمپانی ریزر در اختیار شخص مورد نظر قرار داده می‌شود.

دلیل این کار هم برای این است که امکان دارد مدعیان متعددی وجود داشته باشند و در این میان سرنخ‌های تعدادی از آن‌ها صحت داشته باشد و از این‌رو جایزه بین این افراد تقسیم می‌شود. اطلاعات و سرنخ‌های خود را می‌توانید به ایمیل legal@razerzone.com بفرستید.


منبع TheNextWeb
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده