نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۱۷

ریزر از لپ تاپی با سه صفحه نمایش رونمایی کرد

در جریان CES 2017، کمپانی ریزر از نمونه آزمایشی لپ‌تاپی با سه صفحه نمایش رونمایی کرد.

چند وقتی است که شاهد استفاده از چندین مانیتور در سیستم‌های خانگی مخصوص بازی هستیم و این امر باعث می‌شود تا در هنگام تجربه بازی‌ها، میدان دید به مراتب وسیع‌تری داشته و لذت بیشتری از بازی کردن ببرید. با این حال تا به امروز چنین چیزی را در مورد لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی مشاهده نکرده بودیم و حتی قوی‌ترین لپ‌تاپ‌ها نیز فقط یک صفحه نمایش داشتند.

با این حال امروز و در جریان نمایشگاه CES 2017، کمپانی ریزر از نمونه آزمایشی یک لپ‌تاپ جدید با نام Project Valerie رونمایی کرد که سه مانیتور دارد! البته Project Valerie اسم رمز این لپ‌تاپ است و نسخه نهایی آن با اسم دیگری وارد بازار خواهد شد. هریک از مانیتور‌های این لپ‌تاپ غول‌پیکر ابعاد ۱۷.۳ اینچی و رزولوشن 4K دارند و در مجموع فضایی با رزولوشن 11520 در 2160 پیش روی کاربر قرار می‌دهند. همچنین مانیتور‌های کناری هنگامی که قصد استفاده از آن‌ها را ندارید، در قسمت مخصوصی که برایشان تعبیه شده جمع می‌شوند.

بنا به اعلام ریزر، Project Valerie تقریبا مشخصات فنی مشابه لپ‌تاپ ۱۷ اینچی Blade Pro خواهد داشت. این لپ‌تاپ از کارت گرافیک GTX 1080 و کیبورد مکانیکی و بدنه‌ای فلزی بهره می‌برد. البته هنوز مشخصات دقیق فنی Project Valerie اعلام نشده است؛ چرا که این محصول فعلا فقط در حد یک ایده و نمونه آزمایشی است و مشخص نیست چه زمانی شاهد ورود آن به بازار خواهیم بود.

از حیث ابعادی و وزنی، Project Valerie ضخامتی معادل ۳.۸۱ سانتی‌متر و وزنی تقریبا ۵.۴ کیلوگرمی دارد. هنوز قیمت این لپ‌تاپ هم مشخص نیست ولی با در نظر داشتن اینکه لپ‌تاپ Blade Pro قیمت پایه‌ای معادل ۳۵۰۰ دلار دارد، می‌توان انتظار داشت که این محصول هم یک لپ‌تاپ گران قیمت باشد. در پایان می‌توانید تصاویری از این لپ‌تاپ را مشاهده کنید:

 در پایان از شما دعوت میکنیم برای اطلاع از قیمت لپ تاپ و مشخصات فنی آن به دیتابیس محصولات زومیت مراجعه کنید. مشخصات فنی کامل لپ تاپ ایسوس، لنوو، ایسر، دل، اپل، HP و دیگر برندهای مطرح به همراه گالری تصاویر، مقایسه و لینک فروشگاههای عرضهکنندهی آنها در بخش لپتاپ دیتابیس محصولات زومیت در اختیار شما خواهد بود.

تمام مقالات زومجی از نمایشگاه CES 2017 را از اینجا بخوانید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده