نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۰

هفته نامه ویدیویی ۷۹: از اولین اطلاعات DMC 5 تا بازی بعدی استودیو رمدی

در هفتاد و نهمین هفته نامه ویدیویی زومجی، از اولین اطلاعات بازی Devil May Cry 5 می‌گوییم و سری هم به بازی بعدی استودیو رمدی می‌زنیم.

هفته پیش هم مثل هفته‌های گذشته، دنیای بازی‌های ویدیویی از اخبار ریز و درشت پر بود که بدون شک مهم‌ترین خبر هفته پیش، مربوط به نسخه بعدی مجموعه Devil May Cry می‌شد. یکی از کاربران یکی از انجمن‌های آنلاین، اطلاعات بسیار زیاد و جامعی را از این بازی ارائه داد و مدعی شد که بازی در سال مالی ۲۰۱۹ عرضه خواهد شد و همان پروژه سری کپکام است و E3 2018 جایی است که می‌توانیم منتظر رونمایی از آن باشیم. در هفته‌نامه ویدیویی این هفته، جزئیات این خبر را مرور می‌کنیم.

یکی دیگر از اخبار جالب و مهم هفته گذشته، بازی جدید استودیو رمدی، سازنده بازی‌های فوق‌العاده‌ای مانند مکس پین و آلن ویک بود. این استودیو برای بازی‌ای با اسم رمز P7 یک آگهی استخدام منتشر کرد که در آن به دنبال یک طراح سیستم‌های آنلاین می‌گشتند. به نظر می‌رسد بازی بعدی این استودیو یک بازی شبیه به Destiny 2 باشد. در ادامه هفته‌نامه، این خبر را نیز مرور می‌کنیم و سپس سری می‌زنیم به دیگر اخبار مهم هفته. اگر فرصت نداشتید در هفت روز پیش زومجی را دنبال کنید، با هفتاد و نهمین قسمت از هفته‌نامه، همراه باشید:

برای دانلود ویدیو از وب‌سایت آپارات اقدام کنید | تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده