نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۱

هفته نامه ویدیویی ۷۷: از فروش فوق‌العاده PUBG تا Game Awards 2017

در هفته‌نامه ویدیویی ۷۷، از فروش فوق‌العاده پدیده این روزهای دنیای بازی‌های یعنی PUBG می‌گوییم و نگاهی به جزئیات Game Awards 2017 می‌اندازیم.

دنیای بازی‌های ویدیویی، هفته گذشته مانند همیشه، هفته بسیار شلوغی را پشت سر گذاشت و اخبار متعددی، منتشر شد. این هفته، مصادف بود با انتشار گزارش‌های مالی شرکت‌های بزرگ که اطلاعات بسیار جالبی از طریق آنها آشکار شد که در این هفته نامه برخی از مهم‌ترین آنها را بررسی می‌کنیم. همچنین سازندگان پدیده امسال دنیای بازی‌های ویدیویی یعنی بازی PlayerUnknown's Battlegrounds اعلام کردند که این بازی که کماکان در حالت دسترسی پیش از موعد است، موفق شده است به فروش بیش از ۲۰ میلیون نسخه دست پیدا کند. در هفته‌نامه ویدیویی این هفته، این مورد را نیز بررسی خواهیم کرد.

در ادامه، نگاهی می‌اندازیم به اولین جزئیات از مراسم Game Awards 2017 که قرار است ماه آینده برگزار شود و برندگان شاخه‌های مختلف، مشخص شوند. این مراسم، که از سال ۲۰۱۴ کار خود را آغاز کرده است، به نوعی اسکار بازی‌های ویدیویی محسوب می‌شود. اگر هفته پیش فرصت نکردید زومجی را دنبال کنید و می‌خواهید از جدیدترین اتفاقات دنیای بازی‌های ویدیویی مطلع شوید، با هفته‌نامه ویدیویی ۷۷ همراه ما باشید:

برای دانلود ویدیو از وب‌سایت آپارات اقدام کنید | تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده