نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۱

هفته نامه ویدیویی ۷۲: از مشکلات بازی های ایرانی در IMGA تا نسخه جدید Horizon Zero Dawn

در هفتاد و دومین قسمت هفته‌نامه ویدیویی زومجی، از داستان عجیب بازی‌های ایرانی در جشنواره IMGA می‌گوییم و از نسخه جدید Horizon Zero Dawn می‌گوییم.

هفته‌نامه ویدیویی زومجی، به قسمت هفتاد و دوم خود رسید و در این قسمت، مانند همیشه، مروری بر مهم‌ترین رویدادهای هفته گذشته دنیای بازی‌های ویدیویی خواهیم داشت. هفته پیش نیز، هفته شلوغی در دنیای بازی‌های ویدیویی بود. شاید بتوان مهم‌ترین اتفاق هفته گذشته را، اتفاقاتی برشمرد که برای بازی‌های ایرانی نامزد شده در جشنواره خاورمیانه موسوم به IMGA افتاد. ۲۰ آبان، قرار است که جشنواره‌ای در کشور عمان برگزار شود و ۱۶ بازی ایرانی، در بخش‌های مختلف،‌ نامزد دریافت جوایز شده بودند که ناگهان نام این بازی‌ها و نام ایران، از وب‌سایت جشنواره حذف شدند که البته با پیگیری‌های انجام شده، بازی‌های ایرانی دوباره بازگشتند. در هفته‌نامه امروز، این خبر را اعلام می‌کنیم.

در ادامه، سری به گوریلا گیمز و سونی می‌زنیم و از نسخه جدید بازی Horizon Zero Dawn می‌گوییم. هفته پیش، سونی اعلام کرد که نسخه Complete بازی، که دارای بسته الحاقی Frozen Wilds و تمام محتوای نسخه دیجیتال دیلاکس بازی است، اوایل آذر ماه، با قیمت ۵۰ دلار عرضه خواهد شد. اگر فرصت نکردید که اخبار هفته گذشته را دنبال کنید، با هفته‌نامه ویدیویی ۷۲ همراه باشید:

برای دانلود ویدیو از وب‌سایت آپارات اقدام کنید | تماشا در یوتیوب


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده