نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۱

هفته نامه ویدیویی ۴۰: از بسته الحاقی Battlefield 1 تا نامزدی فیلم فروشنده در اسکار 2017

هفته گذشته، علاوه بر انتشار جزئیات اولین بسته الحاقی Battlefield 1، فیلم فروشنده اصغر فرهادی نیز نامزد بهترین فیلم خارجی زبان اسکار 2017 شد.

در هفت روز گذشته، اتفاقات بسیار زیادی در دنیای سرگرمی رخ داد. یکی از مهم‌ترین این اتفاقات، انتشار جزئیات اولین بسته الحاقی بازی Battlefield 1 با نام They Shall Not Pass بود. دایس، اعلام کرد که این بسته الحاقی که در ماه مارس (اسفند ۹۵ / فروردین ۹۶) عرضه خواهد شد، ۴ نقشه جدید به بازی اضافه خواهد کرد و علاوه بر این، یک حالت جدید با نام Frontlines در دسترس گیمرها قرار خواهد گرفت. بسته الحاقی They Shall Not Pass تعدادی تجهیزات جنگی جدید هم به بازی اضافه می‌کند.

یکی دیگر از اخبار مهم هفته گذشته، اعلام نامزدهای اسکار 2017 بود. در بین نامزدهای اسکار 2017، فیلم فروشنده اصغر فرهادی نیز در میان نامزدهای بهترین فیلم خارجی دیده می‌شد. اصغر فرهادی باید برای کسب دومین اسکار خود، با فیلم‌هایی مانند تونی اردمن از آلمان رقابت کند. البته نامزدی فیلم فروشنده حاشیه‌هایی نیز در پی داشت و همزمان شد با منع ورود اتباع ایرانی به کشور آمریکا توسط دونالد ترامپ. این اقدام ترامپ، واکنش ترانه علیدوستی، بازیگر فیلم فروشنده، را در پی داشت و وی اعلام کرد که در این مراسم حضور پیدا نخواهد کرد.

اگر هفته گذشته فرصت نداشتید اخبار مهم دنیای سرگرمی را بخوانید، با هفته‌نامه ویدیویی زومجی همراه باشید:

|


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده