نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۱

هفته نامه ویدیویی ۳۶: از قیمت احتمالی پروژه اسکورپیو تا بهترین گل های فیفا 17

هفته گذشته، علاوه بر اعلام قیمت احتمالی پروژه اسکورپیو، EA Sports ویدیویی از بهترین گل‌های فیفا 17 منتشر کرد.

هفته پیش نیز دنیای سرگرمی پر بود از اخبار خوب و بد. یکی از اخبار جالب توجه هفته پیش، قیمت احتمالی پروژه اسکورپیو بود که توسط مایکل پچر، تحلیل‌گر بازی‌های ویدیویی اعلام شد. پچر مدعی شده که کنسول جدید مایکروسافت که فعلا با نام رمز اسکورپیو شناخته می‌شود، قیمتی ۳۹۹ دلاری خواهد داشت. 

یکی دیگر از خبرهای جالب توجه هفته پیش، ویدیویی بود که EA Sports به مناسبت پایان سال ۲۰۱۶ منتشر کرد. این استودیو، ویدیویی منتشر کرد که در آن ما می‌توانستیم بهترین گل‌های سال فیفا 17 را مشاهده کنیم

اما تمام هفته گذشته شامل خبرهای خوبی نبود. متاسفانه دنیای سینما و تلویزیون در هفت روز گذشته دو تن از هنرمندان خود را از دست داد. دنیا فنی‌زاده، عروسک‌گردان کلاه قرمزی، پس از مبارزه با سرطان، دارفانی را وداع گفت و جامعه ایران را در غم و اندوه فرو برد. ما هم در زومجی از تمام خاطراتی که دنیا فنی‌زاده برای ما رقم زد، از او تشکر می‌کنیم. روحش شاد و یادش گرامی باد.

یکی دیگر از هنرمندانی که هفته گذشته جان خود را از دست داد، کسی نبود جز کری فیشر، ایفاگر نقش پرنسس لیا در مجموعه استار وارز. وی پس از یک حمله قلبی در هواپیما، به سرعت به بیمارستان منتقل شد. کمی بعد پزشکان اعلام کردند که حال وی رو به بهبود است اما صبح روز سه‌شنبه، اعلام شد که متاسفانه کری فیشر جان به جان آفرین تسلیم کرده است. 

اگر هفته گذشته فرصت نداشتید اخبار مهم دنیای سرگرمی را بخوانید، با هفته‌نامه ویدیویی زومجی همراه باشید:

|


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده