نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۲

هفته نامه ویدیویی ۲۸: از DLC داستانی Uncharted 4 تا تمجید کوجیما از سریال Westworld

هفته پیش شایعاتی درباره بسته الحاقی داستانی Uncharted 4 منتشر شد و همچنین هیدئو کوجیما به تجلیل از سریال Westworld پرداخت.

هفته پیش نیز، اخبار بسیار زیاد و هیجان‌انگیزی در دنیای سرگرمی منتشر شد. یکی از جالب‌ترین اخبار، اوایل هفته پیش منتشر شد و در آن یک منبع نزدیک به سونی اعلام کرد که در جریان نمایشگاه Playstation Experience 2016، اولین بسته الحاقی داستانی بازی فوق‌العاده Uncharted 4 رونمایی خواهد شد. در ادامه این خبر، تروی بیکر، صداپیشه شخصیت نیتن دریک، اعلام کرد که بسته الحاقی داستانی بازی Uncharted 4، بزرگ‌ترین محتوای قابل دانلود داستانی ناتی‌داگ است که تا به حال عرض شده است.

یکی دیگر از اخبار جالب هفته گذشته، مربوط به هیدئو کوجیما، مرد افسانه‌ای صنعت گیم بود. وی پس از دیدن قسمت دوم از فصل اول سریال جدید HBO که با نام Westworld چند وقتی است پخشش شروع شده، با انتشار توییتی زبان به تحسین این سریال گشود و اعلام کرد که حرف‌هایی که آنتونی هاپکینز در قسمت دوم این سریال زده است، کاملا ایده‌ها و نگرش کلی او در طراحی بازی‌ها است

اگر هفته پیش فرصت نکردید اخبار دنیای سرگرمی را دنبال کنید، می‌توانید هفته‌نامه ویدیویی زومجی را تماشا کنید تا از مهم‌ترین اخبار هفت روز پیش مطلع شوید:

|


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده