نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۲

هفته نامه ویدیویی ۱۴: از همکاری کونامی با بارسلونا تا هک شدن پلی استیشن ویتا

این هفته با یک روز تاخیر با چهاردهمین قسمت از هفته‌نامه ویدیویی در خدمت شما هستیم تا مروری بر مهم‌ترین اخبار هفته گذشته داشته باشیم. با زومجی همراه باشید.

هفته‌ گذشته نیز اتفاقات بسیار زیادی در دنیای سرگرمی رخ داد و این هفته به دلیل تعطیلی، با یک روز تاخیر در خدمت شما هستیم. مانند هفته‌های گذشته، هشت روز گذشته، اتفاقات بسیار زیادی در دنیای سرگرمی رخ داد. از هک شدن کنسول دستی پلی‌استیشن ویتا گرفته تا منعقد کردن قرارداد همکاری بین دو کمپانی کونامی و باشگاه فوتبال بارسلونا.

شاید یکی از داغ‌ترین و مهم‌ترین خبرهای هفته را باید هک شدن کنسول دستی پلی‌استیشن ویتا برشمرد. این کنسول پس از ۵ سال که از زمان عرضه‌اش گذشته، بالاخره توسط گروه هکری به نام تیم مولکول و توسط نرم‌افزاری به نام HanKUKU هک شد. البته این تیم هکر اعلام کرده که اصلا قصد ندارند راهکاری ارائه کنند تا افراد بتوانند بازی‌های کپی را روی ویتا اجرا کنند اما با این حال باید منتظر بمانیم و ببینیم تیم هکر دیگری این امکان را فراهم خواهد کرد یا خیر.

یکی دیگر از اخبار جالب هفته گذشته، خبری بود که توسط Konami و باشگاه فوتبال بارسلونا اعلام شد. این دو اعلام کردند که با هم یک قرارداد همکاری سه ساله منعقد کرده‌اند که طی آن کونامی، دسترسی بیشتر و اختصاصی به بازیکنان تیم بارسلونا خواهد داشت تا بتواند آنها را هر چه بیشتر شبیه به واقعیت در بازی پیاده‌سازی کند. به موجب این قرارداد، بازی PES به مدت سه سال به اسپانسر اصلی این تیم بزرگ اسپانیایی تبدیل شد. 

اگر در هفته گذشته وقت نداشتید که اخبار دنیای بازی‌های ویدیویی و سرگرمی را دنبال کنید، در آیتم هفته‌نامه ویدیویی زومجی می‌توانید مهم‌ترین اخبار هفته گذشته را مرور کنید:

|


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده