نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۵ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۲۹

هفته نامه ویدیویی ۹: از اضافه شدن لیگ ژاپن به فیفا 17 تا توضیحات کوجیما درباره تریلر Death Stranding

یک هفته دیگر هم گذشت و طبق معمول شنبه‌ها، با نهمین قسمت از هفته‌نامه ویدیویی زومجی درخدمت شما هستیم. این هفته هم اتفاقات بسیار زیادی در دنیای سرگرمی رخ داد. پس با ما همراه باشین تا به اخبار هفته گذشته دنیای سرگرمی مرور کوتاهی داشته باشیم.

هفته گذشته نیز اتفاقات بسیار زیادی در صنعت سرگرمی رخ داد که اکثر آنها مربوط به اخبار تکمیلی در مورد بازی‌هایی بودند که در E3 یا معرفی شدند یا نمایش جدیدی از آنها در این نمایشگاه دیدیم. یکی از اخبار بسیار جالبی که هفته گذشته منتشر شد، اضافه شدن لیگ کشور ژاپن به بازی فیفا 17 بود. لیگ‌ ژاپن به صورت کامل و با تمامی تیم‌ها و جام حذفی، به بازی Fifa 17 اضافه شد. ما نیز امیدواریم که روزی بتوانیم لیگ برتر ایران به همراه تمامی تیم‌های حاضر در آن را در فیفا ببینیم.

یکی دیگر از خبرهای مهم هفته گذشته، توضیحات تکمیلی هیدئو کوجیما درباره تریلر بازی Death Stranding بود. این کارگردان افسانه‌ای، در مصاحبه‌ای که انجام داد اعلام کرد که تریلر منتشر شده از بازی جدیدش، هیچ ربطی به جدایی او از کونامی ندارد و تئوری‌هایی که بسیاری از طرفداران در این‌باره مطرح کرده‌اند، اشتباه است و تمام موارد دیده شده در تریلر از جمله شخصیت نورمن ریداس در بازی نهایی حضور خواهند داشت. با این حال او در ادامه گفت که از قصد طوری تریلر را ساخته که طرفداران به بحث درباره آن بپردازند.

اگر در هفته گذشته وقت نداشتید که اخبار دنیای بازی‌های ویدیویی و سرگرمی را دنبال کنید، در آیتم هفته‌نامه ویدیویی زومجی می‌توانید مهم‌ترین اخبار هفته گذشته را مرور کنید:

|

تهیه شده در زومجی


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده