GDC 2015: فیل اسپنسر از آینده بازی‌ها در اکوسیستم مایکروسافت صحبت خواهد کرد

سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
2015-03-xbox-one-and-windows-10
کنفرانس‌های بزرگ GDC فردا رسما آغاز به کار خواهند کرد. از این رو، (Phil Spencer) که به عنوان رئیس و سرپرست بخش ایکس‌باکس در شرکت شناخته می‌شود، قرار است در روز آغازین آن، صحبت‌هایی را درباره آینده بازی‌ها بیان کند.
تبلیغات

اسپنسر

قرار است در صحبت‌های خود، جزئیات تازه‌ای را درمورد خلق و ایجاد نوآوری و تجربه‌های تازه در «اکوسیستم

مایکروسافت

»، که شامل ایکس‌باکس وان و ویندوز ۱۰ می‌شود، بیان کند. همچنین

مایکروسافت

قرار است جلسات فنی را پیرامون دایرکت‌ایکس ۱۲ برگزار کند:

  • گرافیک و عملکرد پیشرفته در دایرکت‌ایکس ۱۲
  • حل مشکلات گرافیکی بسیار دشوار با استفاده از ابزارهای دایرکت‌ایکس
  • قدرت بهتر، عملکرد بهتر: بازی‌های شما بر روی دایرکت‌ایکس ۱۲

همچنین

مایکروسافت

از تولیدکنندگان درخواست کرده تا پروژه‌های آماده شده از بازی‌های خود را در این جلسات به همراه داشته باشند. در این جلسات، مهندسان دایرکت‌ایکس حضور خواهند داشت و به شما کمک خواهند کرد تا بازی‌های خود را بر روی دایرکت‌ایکس ۱۲ اجرا کنید. به علاوه، آن‌ها مسیر پیش رو در بهینه‌سازی عملکرد را به شما نشان می‌دهند و در این میان، پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.

برای ساده کردن روند کار بر روی پروژه‌های در محل برگزاری جلسات، ما از شما درخواست می‌کنیم تا پروژه‌های خود را در حالت اصلاح نشده از موتور بازی و بر اساس ویندوز ۶۴ بیتی به همراه بیاورید. برای انجام این کار، مراحل زیر را دنبال کنید: آماده سازی پروژه در موتور یونیتی ۵ (Unity 5): برای اجرا شدن پروژه‌های خود بر روی نسخه‌ آزمایشی یونیتی ۵ که قابلیت بهره‌مندی از دایرکت‌ایکس ۱۲ را دارد، اطمینان حاصل کنید که فایل شما، دارای موارد زیر باشد:

zoomg.ir/topics/gdc-2015

منبع: Microsoft-News

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات