GDC 2015: فیل اسپنسر از آینده بازیها در اکوسیستم مایکروسافت صحبت خواهد کرد
کنفرانسهای بزرگ GDC فردا رسما آغاز به کار خواهند کرد. از این رو، فیل اسپنسر (Phil Spencer) که به عنوان رئیس و سرپرست بخش ایکسباکس در شرکت مایکروسافت شناخته میشود، قرار است در روز آغازین آن، صحبتهایی را درباره آینده بازیها بیان کند.
اسپنسر قرار است در صحبتهای خود، جزئیات تازهای را درمورد خلق و ایجاد نوآوری و تجربههای تازه در «اکوسیستم مایکروسافت»، که شامل ایکسباکس وان و ویندوز ۱۰ میشود، بیان کند. همچنین مایکروسافت قرار است جلسات فنی را پیرامون دایرکتایکس ۱۲ برگزار کند:
- گرافیک و عملکرد پیشرفته در دایرکتایکس ۱۲
- حل مشکلات گرافیکی بسیار دشوار با استفاده از ابزارهای دایرکتایکس
- قدرت بهتر، عملکرد بهتر: بازیهای شما بر روی دایرکتایکس ۱۲
آماده سازی پروژه در موتور آنریل ۴.۶: برای ساده کردن روند کار بر روی پروژههای در محل برگزاری جلسات، ما از شما درخواست میکنیم تا پروژههای خود را در حالت اصلاح نشده از موتور بازی و بر اساس ویندوز ۶۴ بیتی به همراه بیاورید. برای انجام این کار، مراحل زیر را دنبال کنید:آماده سازی پروژه در موتور یونیتی ۵ (Unity 5): برای اجرا شدن پروژههای خود بر روی نسخه آزمایشی یونیتی ۵ که قابلیت بهرهمندی از دایرکتایکس ۱۲ را دارد، اطمینان حاصل کنید که فایل شما، دارای موارد زیر باشد:
- یک پوشه جدید در کامپیوتر خود ایجاد کنید.
- پروژه خود را در موتور آنریل ۴.۶ باز کنید.
- از منوی ابزار، مسیر زیر را دنبال کنید: File -> Package -> Settings. Uncheck -Use PAK و سپس حالت آن را به Shipping تغییر دهید.
- از منوی ابزار، مسیر زیر را دنبال کنید File -> Package -> Windows -> Windows 64
- در پنجرهای که باز میشود، مسیر پوشهای که در مرحله اول ساخته٬اید را انتخاب کنید.
- اطمینان حاصل کنید که پروژه ذخیره شده به درسته کار میکند.
- پوشه ذخیره شده را در به یک دستگاه USB انتقال دهید و آن را با خود به GDC بیاورید!
- پروژه در نسخه آزمایشی RC2 از موتور یونیتی ۵ و درون یک فلش USB باشد.
- باید قادر به تنهایی قادر به اجرا بر روی ویندوز ۶۴ بیتی باشد.
- نباید نیازمند به هرگونه برنامه و موارد اضافی (شامل Libraryها و Extensionها) باشد.
کلیهی اخبار و مقالات GDC 2015 را در آدرس zoomg.ir/topics/gdc-2015 مشاهده کنید.
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده