// چهار شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۲

تریلر گیم پلی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 برخی از ویژگی‌های بازی را نشان می‌دهد [گیمزکام 2019]

در جریان نمایشگاه گیمزکام 2019 تریلری ۲۸ دقیقه‌ای از گیم پلی بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 منتشر شده است که برخی از ویژگی‌های آن را نشان می‌دهد.

بر اساس جدیدترین اخبار بازی و پس از گذشت تقریبا یک هفته از رویداد محبوب گیمزکام 2019، استودیو Hardsuit Labs و استودیو Paradox Interactive تریلری جدید از گیم‌پلی بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 منتشر کرده‌اند که در نوع خود جالب به‌نظر می‌رسد و برخی از ویژگی‌های این بازی خون آشامی را نشان می‌دهد.

این تریلر که از نسخه دموی بازی در جریان رویداد گیمزکام 2019 تهیه شده است، یکی از مراحل و ماموریت‌های آن را نشان می‌دهد. علاوه‌بر نمایش گیم‌پلی بازی، صدای یکی از افراد تیم سازنده‌ی بازی نیز به‌گوش می‌رسد که سعی دارد توضیحات اضافی و لازم را در مورد این اثر و ماموریت موجود در ویدیو بیان کند. تریلر گیم‌پلی بازی Vampire: The Masquerade Bloodlines 2 را می‌توانید از طریق یوتیوب تماشا کنید و اطلاعات مفیدی را که در مورد نحوه کارکرد بازی نشان می‌دهد، به‌دست آورید.

اگر دقت کنید احتمالا متوجه خواهید شد که این ویدیو دقیقا بخشی از بازی را نمایش می‌دهد که پیش‌تر و در جریان رویداد E3 2019 توسط استودیو پارادوکس اینتراکتیو به‌نمایش درآمده بود. تفاوتی که این ویدیو با مورد قبلی دارد این است که در آن راه‌های جدیدی را نمایش می‌دهد که می‌توانید بازی و ماموریت آن را انجام بدهید. اگر دقت کنید متوجه خواهید شد که برخی از انتخاب‌هایی که در این ویدیو در جریان بازی انجام می‌گیرد، با ویدیوی منتشر شده در E3 2019 متفاوت است و باعث می‌شود روند بازی به‌کلی تغییر کند و شاهد نتایج کاملا متفاوتی باشیم. همچنین تمامی ماموریت‌هایی هم که در بازی به شما محول می‌شود، وابسته به انتخاب‌های شما است و از این‌رو می‌توان بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 را یک اثر به‌شدت انتخاب‌محور تلقی کرد.

تاریخ انتشار بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 در حال حاضر به‌طور دقیق مشخص نیست و تنها گفته شده است که در سال ۲۰۲۰ برای پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد.

نظرات خود را در مورد این بازی و تریلر منتشر شده از آن، با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده