// دوشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۵۶

تریلر گیم پلی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 پخش شد [E3 2019]

بازی خون‌آشامی و در نوع خود مورد انتظار 2 Vampire: The Masquerade – Bloodlines با پخش یک تریلر جدید، بخش‌هایی از گیم‌پلی خود را به نمایش گذاشت.

دنباله‌ی بازی خاص و پرطرفدار Vampire: The Masquerade – Bloodlines که در سال ۲۰۰۴ میلادی منتشر شده بود، بالاخره تاریخ انتشارش را اعلام کرد و تریلر جدید خود را که می‌توانید آن را از اینجا تماشا کنید نیز، به نمایش گذاشت. داستان بازی در دنیایی پرشده از اعمال تروریستی ومپایرها پیش می‌رود و بازیکن در آن وظیفه‌ی حضور در جایگاه شخصی را دارد که جرقه‌ی جنگ تجارت خون در سیاتل را می‌زند. همین هم باعث می‌شود که او وادار به ورود به دنیای همکاری با موجودات ترسناک حاضر در شهر باشد و آرام‌آرام به انتهای جاده‌ای سفر کند که چیزی جز نبردی داخلی و خونین در دلش پیدا نمی‌شود.

2 Vampire: The Masquerade – Bloodlines در سه‌ماهه‌ی آغازین سال ۲۰۲۰ میلادی (زمستان ۹۸) برای پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 در دسترس قرار می‌گیرد و مطابق گفته‌های سازندگانش، یقینا جنسی مشابه با مدل داستان‌گوی قسمت اول مجموعه را یدک می‌کشد. و این یعنی باتوجه‌به تریلر اشکال‌دار ولی رضایت‌بخش و تازه از راه رسیده‌ی بازی در E3 2019، اکنون خیلی‌ها می‌توانند بیش‌ازپیش، برای آن هیجان‌زده باشند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده