نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۵

اولین نمایش رسمی از گیم‌پلی بازی Marvel's Avengers منتشر شد [گیمزکام 2019]

شرکت اسکوئرانیکس نمایش مفصل و ۱۸ دقیقه‌ای گیم‌پلی بازی Marvel's Avengers که پیش‌تر آن را به‌صورت محدود نمایش داده بود را به‌طور عمومی در دسترس قرار داد. نمایشی ۱۸ دقیقه‌ای از تلاش انتقام‌‌جویان برای جلوگیری از یک حادثه‌ی بزرگ در سانفرانسیسکو. همراه زومجی باشید.

در جریان E3 2019 بود که بازی Marvel's Avengers، همان پروژه‌ی سری و مورد انتظار استودیو کریستال داینامیکس، ایداس مونتریال و شرکت اسکوئرانیکس پیرامون انتقام‌جویان معروف مارول، با یک تریلر جذاب رونمایی شد. تریلری سینمایی که ادامه‌ی آن به‌شکل یک نمایش بلند گیم‌پلی برای اصحاب رسانه پخش شد. این تریلر یک‌بار دیگر و بازهم به‌شکل خصوصی درجریان کامیک‌کان امسال پخش شد و البته که شاهد افشا شدن قسمت‌هایی از آن به‌صورت غیرقانونی بودیم.

Marvel

حالا که رویداد گیمزکام 2019 با آن افتتاحیه‌ی باشکوه و مفصلش آغاز شده، اسکوئرانیکس هم از فرصت استفاده کرده، دست‌پر به‌این همایش بزرگ آمده و بالاخره، آن نمایش مفصل و ۱۸ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی را در دسترس تمامی گیمرهای دنیا قرار داده است. در این نمایش، رویداد D-Day را شاهد هستیم که طی آن، نیرویی مهاجم به‌سرکردگی تسک‌مستر (TaskMaster) به‌سان‌فرانسیسکو حمله‌ می‌کنن و این استیو راجرز /کاپیتان آمریکا، تونی استارک / آیرون من، بروس بنر / هالک، ثور و ناتاشا رومانف / بلک ویدو هستند که باید دوباره درکنار یکدیگر گروه انتقام‌جویان را شکل‌ بدهند و از سان‌فرانسیسکو محافظت کنند.

Marvel

در جریان این نمایش، روند بازی کاراکترهای آیرون من، هالک، ثور، کاپیتان آمریکا و بلک ویدیو به‌نمایش درمی‌آید که هرکدام از سبک بازی خاصی هم بهره می‌برند. از نمایش بازی می‌توان این انتظار را داشت که اثر هنوز در مراحل اول توسعه‌ی خود قرار دارد و تا تکمیل شدنش، زمان زیادی باقی است و طبق اعلام تیم سازنده‌ی بازی، واکنش گیمرها و پیشنهادهای آن‌ها نقشی اساسی را در سروشکل دادن بازی ایفا خواهد کرد. در قسمتی از تریلر یک دختربچه با یک تی‌شرتِ طرح لباس «کاپیتان مارول» را می‌بینیم؛ اشاره‌ی غیرمستقیم سازندگان بازی به‌این کاراکتر از نکات جالب تریلر است و حتی ممکن است درآینده، شاهد معرفی این کاراکتر برای بازی هم باشیم. بازی Marvel's Avengers در تاریخ ۱۵ می ۲۰۲۰ (۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، پی سی و استیدیا منتشر خواهد شد و گفتنی است که از پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای نیز بهره می‌برد. در ادامه توجه شما را به‌تماشای این تریلر واقعا جذاب و دیدنی، جلب می‌کنیم.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده