نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۸ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۱

ویدیو فاش شده از گیم پلی بازی Marvel's Avengers در کامیک کان 2019

بازی Marvel's Avengers در جریان رویداد کامیک کان سن دیگو ۲۰۱۹ نمایشی پشت در‌های بسته داشته که دو ویدیو از آن منتشر شده‌اند و بخش‌هایی از گیم‌پلی بازی را نمایش می‌دهند. 

بازی Marvel's Avengers چندی مانده به نمایشگاه E3 2019 رسما تایید شد و در جریان کنفرانس اسکوئر انیکس در این نمایشگاه هم شاهد اولین تریلر رسمی و رونمایی کامل از بازی بودیم. حال در جریان رویداد کامیک‌کان سن دیگو ۲۰۱۹ که این روز‌ها در حال برگزاری است، نمایشی پشت در‌های بسته از این بازی ارائه شده است که گیم‌پلی این اثرِ با محوریت کاراکترهای مارول را به‌تصویر می‌کشد. این ویدیو‌ها هنوز به‌صورت عمومی با کیفیت بالا در دسترس قرار نگرفته‌اند و گفته می‌شود که قرار است پس از نمایشگاه گیمزکان ۲۰۱۹ که ماه آینده برگزار می‌شود، شاهد نمایش عمومی این تریلر باشیم. با این حال یکی از افراد حاضر در این رویداد، توانسته ویدیویی از تریلر نمایش‌داده شده ضبط و منتشر کند که در ادامه می‌توانید در دو بخش آن را تماشا کنید:

بخش اول

دانلود ویدیو از آپارات

بخش دوم

دانلود ویدیو از آپارات

در این ویدیو‌ها شاهد مبارزه ابرقهرمان‌های مختلفی از تیم اونجرز چون ثور و هالک با دشمنان هستیم و سیستم مبارزات و کمبو‌های بازی هم جالب به نظر می‌رسد. هرچند به دلیل کیفیت نه‌چندان بالای ویدیو‌ها خیلی نمی‌توان نظر درستی در مورد نمایش بازی داشت. نظرات خود را در این مورد با زومجی به‌اشتراک بگذارید. 


منبع PCGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده