نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۸

تریلر رسمی گیم پلی بازی Sekiro: Shadows Die Twice در گیمزکام 2018

پس از انتشار چند ویدیو از گیم پلی بازی Sekiro: Shadows Die Twice، کمپانی اکتیویژن هم یک تریلر رسمی از روند این بازی منتشر کرده است. 

یکی از بازی‌هایی که در گیمزکام 2018 اخبار مختلفی از آن منتشر می‌شود، Sekiro: Shadows Die Twice، ساخته جدید استودیو فرام‌سافتور است. پس از اعلام تاریخ انتشار این بازی توسط اکتیویژن، تعدادی از سایت‌های معتبر دنیا که شانس تجربه بازی را از نزدیک داشته‌اند، ویدیو‌هایی از گیم‌پلی آن منتشر کردند که برخی از آن‌ها را امروز در زومجی تماشا کردید. با این حال در جدید‌ترین اخبار بازی، کمپانی اکتیویژن، ناشر بازی، یک ویدیو دیگر هم از گیم پلی Sekiro: Shadows Die Twice منتشر کرده و اسم آن را اولین تریلر رسمی از روند بازی گذاشته است. 

با اینکه این تریلر خیلی ویژگی‌های جدیدی از بازی نمایش نمی‌دهد و حتی می‌توان گفت ویدیو‌های منتشر‌شده توسط سایت‌ها به مراتب کامل‌تر هم بود، ولی خب تماشای آن مخصوصا برای طرفداران بازی‌های میازاکی خالی از لطف نیست:

دانلود ویدیو از آپارات

همچنین جالب است بدانید که ویدیو منتشر‌شده توسط اکتیویژن، پیش از این در نمایشگاه E3 2018 برای برخی رسانه‌ها نمایش داده شده بود و امروز به صورت عمومی هم منتشر شده است. بازی Sekiro: Shadows Die Twice در تاریخ ۲ فروردین ۹۸ برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده