نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۴۵

سه ویدیو جدید از گیم پلی Sekiro: Shadows Die Twice در گیمزکام 2018

در جریان گیمزکام 2018، چند ویدیو جدید از گیم‌پلی بازی Sekiro: Shadows Die Twice منتشر شد که می‌توانید در ادامه آن‌ها را تماشا کنید. 

Sekiro: Shadows Die Twice جدید‌ترین ساخته استودیو فرام‌ سافتور، سازنده بازی‌هایی چون Dark Souls یا Bloodborne است که همین چند روز پیش اعلام شد در تاریخ ۲ فروردین ۹۸ برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد. حال در جدید‌ترین اخبار بازی و در جریان نمایشگاه گیمزکام 2018، سایت‌های مختلفی شانس تجربه این بازی را داشته‌اند و هرکدام ویدیو‌هایی از گیم پلی آن را به اشتراک گذاشته‌اند که در این مطلب برخی از این ویدیو‌ها را می‌توانید تماشا کنید. 

اولین ویدیو که از قضا طولانی‌ترین ویدیو در این مطلب هم به‌شمار می‌رود، توسط گروه Easy Alias منتشر شده است است و ۲۶ دقیقه از روند بازی را نمایش می‌دهد:

دانلود ویدیو از آپارات

داستان بازی سکیرو در دوران Sengoku ژاپن جریان دارد که البته فرام‌سافتور تا حدود زیادی آن را به شیوه دلخواه خودش به تصویر می‌کشد و قصد ندارد یک تجربه صد در صد درست از حیث تاریخی ارائه بدهد. در این بازی گیمر کنترل یک شینوبی را برعهده می‌گیرد؛ شینوبی که در نبرد با سامورایی رقیبش شکست خورده و در همین نبرد هم دست چپ وی قطع شده است. اما شخصیت اصلی بازی به شکل عجیبی از مرگ بر‌می‌گردد و فردی با اعطا کردن یک دست چپ جدید و ساختگی به او، نام «گرگ یک‌دست» را برایش انتخاب می‌کند و حال نوبت شما است تا با کنترل این شخصیت، انتقام مرگ‌تان را از سامورایی که شما را کشته بود و البته به بخش زیادی از سرزمین بازی هم حکم‌رانی می‌کند بگیرید. 

در Sekiro: Shadows Die Twice ابزار مختلفی برای نبرد با دشمنان خواهید داشت و المان‌های نقش آفرینی هم نقش پررنگی در بازی دارند. در دومین ویدیو گیم‌پلی بازی که مربوط به سایت گیم‌اسپات است، می‌توانید ۱۰ دقیقه دیگر از روند این بازی را تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

Sekiro: Shadows Die Twice همچنین در کنار المان‌های اکشن و مبارزاتی که شما با شمشیر و سلاح‌های دیگرتان با دشمنان خواهید داشت، شامل ویژگی‌های مخفی‌کاری هم می‌شود که می‌توانید با استفاده از آن‌ها دشمنان‌تان را بدون سر و صدا و درگیری به شکلی سریع از بین ببرید. همچنین در ویدیو‌هایش منتشر‌شده از این بازی، شاهد گرافیک بسیار زیبایی هم هستیم و محیط‌های بازی که همگی حس و حال ژاپنی دارند، به زیباترین شکل ممکن به تصویر کشیده شده‌اند. ویدیو ۶ دقیقه‌ای منتشر‌شده توسط سایت IGN هم گواهی بر این ادعا است و می‌توانید در ادامه آن را تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

همان‌طور که پیش‌تر هم اشاره شد، بازی Sekiro: Shadows Die Twice قرار است در تاریخ ۲ فروردین ۹۸ منتشر شود. این بازی همچنین یک نسخه کالکتور هم خواهد داشت که شامل محتویاتی چون استیل بوک بازی و یک مجسمه شینوبی می‌شود و همچنین Sekiro: Shadows Die Twice قرار است فاقد بخش چندنفره باشد. 

نظرات خود را در مورد ویدیو‌های گیم‌پلی بازی Sekiro: Shadows Die Twice با زومجی به اشتراک بگذارید. 


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده