// جمعه, ۳ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۸

بازی ترسناک Inmates با انتشار تریلری معرفی شد [گیمزکام 2017]

کمپانی Iceberg Interactive در جریان نمایشگاه گیمزکام با انتشار تریلری، پروژه جدید و ترسناک خود را با نام بازی Inmates معرفی کرد.

در میان جدیدترین اخبار بازی از نمایشگاه گیمزکام 2017، کمپانی آیس‌بِرگ اینتراکتیو (Iceberg Interactive) و داویت آندراسیان ( Davit Andreasyan) جدیدترین پروژه خود را که در سبک ترسناک و روانشناختی طراحی شده است، با نام بازی Inmates معرفی کردند. بازی مذکور قرار است در ماه‌های آتی به طور دیجیتالی در فروشگاه‌ استیم و دیگر فروشگاه‌های دیجیتالی در دسترس قرار گرفته شود. ضمن معرفی این بازی سازندگان تریلری را به همراه تصاویر آن منتشر کردند که کاربران را با دنیا و اتمسفر این بازی آشنا می‌کند.

خط داستانی بازی Inamtes در مورد جوناتان است که پس از کابوسی خود را در سلول زندانی پیدا می‌کند. او در حالی که از محیط پیرامون خود چیزی را به یاد نمی‌آورد، ولی یک حس بسیار آشنا و در عین حال زجر‌آور را در وجود خود پیدا می‌کند. با گذشت زمان او با کابوس خود بیشتر رابطه برقرار می‌کند و سعی می‌کند که چیز‌هایی را به یاد آورد، در حالی که صدایی از رادیو وضعیت مرموز وی را پیچیده‌تر و ترسناک‌تر می‌کند. این بازی شما را به دنیای تاریک خود دعوت می‌کند و شما را با جوناتان و داستان مرموز آن آشنا می‌کند تا شما را به جستجو در زندان تاریک ببرد. در ادامه می‌توانید نگاهی به ویژگی‌های کلیدی بازی Inmates بیاندازید و از محتویات آن بیشتر با خبر شوید:

  • سیستم متقابل محیط که شما را به حقیقت نزدیک‌تر می‌کند
  • معمای‌های درگیر کننده و دشوار
  • محیط‌های نفس‌گیر
  • گرافیک خیره‌کننده که توسط موتور Unreal Engine 4 طراحی و توسعه یافته است
  • پشتیبانی از تمامی کنترل‌ها
  • مدت زمان گیم‌پلی این بازی ۳ الی ۴ ساعت است که شما را روی صندلی میخکوب می‌کند

داویت آندراسیان یک بازی‌ساز مستقل از کشور ارمنستان است که دو سال اخیر در حال کار روی بازی Inmates است. تجربه ۱۰ ساله وی در رشته گرافیک رایانه‌ای توانسته است به او در توسعه و خلق این اثر ترسناک کمک کند. تاریخ انتشار بازی مذکور هنوز مشخص نشده است، اما سازندگان خاطر نشان کردند که در ماه‌های آینده روی پلتفرم‌های و  پی سی و مک  در دسترس طرفداران این سبک قرار گرفته می‌شود. قیمت این بازی روی استیم و فروشگاه‌های دیجیتالی دیگر ۹.۹۹ دلار قیمت‌گذاری شده است. برای اطلاع بیشتر می‌توانید به وب‌سایت رسمی این بازی مراجعه کنید که به سیستم مورد نیاز برای اجرای این بازی نیز اشاره‌ای شده است.

در ادامه می‌توانید تریلر گیمزکام 2017 بازی Inamtes را تماشا کنید و خود را با آخرین پروژه ترسناک کمپانی Iceberg Interactive آشنا کنید.

| |

inamtes

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده