نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰

کار ساخت Dying Light Enhanced Edition به اتمام رسید

استودیو تک‌لند، سازنده بازی Dying Light، امروز اعلام کرد که کار ساخت Dying Light Enhanced Edition، نسخه بهبود یافته بازی اکشن زامبی محور این استودیو به پایان رسیده است و به همین مناسبت تریلر جدیدی از ویژگی‌های این نسخه منتشر کرد. با زومجی، جزئیات خبر و تماشای این تریلر همراه باشید.

استودیو تک‌لند، امروز اعلام کرد که بازی Dying Light Enhanced Edition، گلد شد. گلد شدن یک بازی به معنای این است که کار ساخت آن به اتمام رسیده است. علاوه بر اعلام این خبر، این استودیو ویدیویی از قابلیت جدید این نسخه از بازی با نام باونتیز (Bounties) منتشر کرد:

در هنگام انتشار خبر اتمام ساخت نسخه بهبود یافته بازی، ماسیج بینکوسکی، طراح ارشد بازی، درباره ویژگی جدید باونتیز اطلاعاتی به طرفداران داد:

حال که کار ساخت نسخه بهبود یافته بازی به پایان رسیده است، ما می‌توانیم تمرکز خود را بر روی این بگذاریم که به طرفداران بهبودهای صورت گرفته در این نسخه از بازی را اعلام کنیم.

به طور کلی، باونتیز، چالش‌های روزانه‌ای هستند که هرروز تغییر پیدا می‌کنند. به همین دلیل اگر شما حتی تمام کوئست‌ها و چالش‌های بازی را انجام داده باشید، باز هم دلیلی برای سر زدن روزانه به بازی، پیدا خواهید کرد. باونتیز، یک راه بسیار مناسب برای اضافه کردن XP شخصیت‌تان است. یکی از دلایلی که شما نیاز دارید XPتان را بالا ببرید، سطح‌های جدید افسانه‌ای (Legendary Levels) هستند که هنگامی که شما تمام مهارت‌های درخت مهارت را آزاد کردید، در دسترس قرار خواهند گرفت.

بازی Dying Light Enhanced Edition در تاریخ ۹ فوریه (۲۰ بهمن) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود و همان‌طور که از نام این بازی پیدا است، بازی دستخوش تغییراتی از قبیل گرافیک و هوش مصنوعی بهتر شده است. تمام کسانی که نسخه اصلی بازی را خریداری کرده‌اند، به Enhanced Edition به صورت رایگان دسترسی خواهند داشت.

همچنین، در روز انتشار این بازی، بسته الحاقی مورد انتظار The Following نیز برای Dying Light منتشر خواهد شد. این بسته الحاقی به صورت جداگانه با قیمت ۲۰ دلار (که اخیرا استودیو تک‌لند قیمت آن را افزایش داده) یا به صورت بخشی از سیزن پس بازی که ۳۰ دلار قیمت دارد، در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

در راستای دیگر اخبار مربوط به نسخه بهبود یافته بازی، چندی پیش تریلر رونمایی آن نیز منتشر شده بود که تماشای آن خالی از لطف نیست.

نسخه اصلی بازی Dying Light، در تاریخ ۷ بهمن ۱۳۹۳ منتشر شد و توانست با استقبال خوب منتقدین و بازیکنان روبه‌رو شود. ما نیز در زومجی این بازی را مورد بررسی قرار دادیم و به آن نمره بسیار خوب ۸ را اختصاص دادیم.

نظر شما درباره نسخه بهبود یافته بازی چیست؟

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده