نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۱۵

تماشا کنید: تریلر معرفی رشید، شخصیت جدید بازی Street Fighter V

در جریان نمایشگاه Games15 که در شهر دوبی‌ در کشور امارت برگزار می‌شود، کمپانی کپ‌کام از رشید، شخصیت جدید بازی Street Fighter V رونمایی کرد. با زومجی و تماشای تریلر معرفی‌ این شخصیت همراه باشید.

کپ‌کام در جریان نمایشگاه Games15 دوبی‌، از رشید، مبارز خاورمیانه‌ای بازی رونمایی کرد. مهم‌ترین توانایی رشید این است که وی می‌تواند باد را تحت کنترل خود در آورد. یوشینوری اونو، تهیه کننده بازی در جریان نمایشگاه از این شخصیت رونمایی کرد. وی چندی پیش و قبل از آغاز نمایشگاه در حساب رسمی‌ توییتر خود خبر از معرفی‌ یک شخصیت جدید برای بازی Street Fighter V داده بود.

یکی‌ از کاربران توییتر به نام Bas Gros Poing نیز با انتشار توییتی، تصویری از صفحه انتخاب این شخصیت در بازی را به طرفداران نشان داد.

Street Fighter V Rashid

با معرفی‌ رشید، تعداد شخصیت‌های کاملا جدید بازی تا به این جا به عدد دو رسیده است. چندی پیش نیز کپ‌کام از شخصیت جدیدی به نام نکالی رونمایی کرده بود. انتظار می‌رود که تا قبل از انتشار رسمی‌ بازی، ۲ شخصیت کاملا جدید دیگر توسط این کمپانی برای بازی معرفی‌ شوند.

رشید، اولین شخصیتی با ریشه‌های خاورمیانه‌ای است که در بازی‌های اصلی‌ سری Street Fighter حضور دارد. پیش از این شخصیت پولوم پورنا که در بازی Street Fighter EX که توسط استودیو آریکا ساخته شده بود، تنها مبارز خاورمیانه‌ای دنیای Street Fighter به حساب می‌آمد.

سونی نیز چند روز پیش با انتشار لیست بازی‌هایی که قرار است در توکیو گیم شو نشان بدهد مشخص کرد که بازی Street Fighter V در این نمایشگاه برای بازی توسط علاقمندان قرار خواهد گرفت.

همانطور که در تریلر رسمی‌ رشید مشاهده می‌کنید، وی می‌تواند گردبادهای عمودی تولید کند. یکی‌ دیگر از قابلیت‌های وی، توانایی ایجاد گردبادهای کوچک است که وظیفه دفع حملات هوایی‌ حریف را دارد. قابلیت دیگر وی، توانایی جا خالی‌ دادن با استفاده از غلتیدن روی زمین است.

دانلود ویدیو با رزولوشن 360p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p

بازی Street Fighter V در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۶ برای پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی‌ منتشر خواهد شد.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده