// یکشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۰

تماشا کنید: بازی Mortal Kombat در کنسول آتاری ۲۶۰۰

اگر به گذشته برگردیم و قصد تولید بازی‌ مشابه Pitfall را از سری Mortal Kombat برای کنسول آتاری ۲۶۰۰ داشته باشیم احتمالا چیزی شبیه به تصویر بالا می‌شود. اکنون شخصی Mortal Kombat ویژه آتاری ۲۶۰۰ را با این هدف ساخته و منتشر کرده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

درسته این آدمکی‌ که در بالا می‌بینید همان اسکورپیون معروف در سری مورتال کامبت است. با نگاهی دقیق به تصویر خواهید دید که چگونه از آن چند بیت رنگی زرد و سیاه قادر به تداعی نینجای فناناپذیر مجموعه مورتال کامبت، بازی سبک مبارزه‌ای محبوب است. Mortal Kombat: Netherrealm Journey هرچند نزدیک به دو سال است که در سطح اینترنت دست به دست می‌شود با این حال این ویدیو به تازگی توسط رسانه‌های بازی مانند کوتاکو کشف شده است.

تولیدکننده این بازی ۸ کیلوبایتی در رابطه با Mortal Kombat: Netherrealm Journey گفته است:

این بازی پلتفرمر شبیه به بازی Pitfall، در جهان مورتال کامبت تنظیم شده است. شما به عنوان اسکورپیون شکست خورده در مورتال کامبت به نتررلم تبعید شده‌اید. هدف شما نیز گذشتم از اعماق خطرناک نِدررِلم و پیدا کردن پورتابل برای بازگشت به اِرث‌رِلم است.

بازی Pitfall محصول سال ۱۹۸۲ شرکت اکتیویژن است که برای کنسول آتاری ۲۶۰۰ ساخته شده بود. Pitfall بعدها برای پلتفرم‌های مختلف از ایکس‌باکس 360 گرفته تا اندروید عرضه شد.

البته در این بازی ۶ شخصیت دیگر از جمله ساب‌زیرو و رِین نیز حضور دارند. برای بازی کردن Mortal Kombat: Netherrealm Journey  شما نیازمند شبیه ساز Stella Atari 2600 هستید. بعد از نصب این شبیه‌ساز بازی را دانلود کنید. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به تالارگفتگوی آتاری‌ایج مراجعه کنید.

دانلود ویدیو با کیفیت 480p

منبع: Kotaku


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده