// جمعه, ۲۶ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۳۰

انتشار بازی No Time to Explain برای ایکس باکس وان

به گزارش سایت ماجور نیلسون No Time to Explain، تازه ترین بازی مستقل کنسول ایکس‌باکس وان اکنون در فروشگاه ایکس‌باکس در دسترس علاقمندان قرار دارد. این بازی برای رایانه‌های شخصی نیز  عرضه شده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

بازی No Time to Explain  اولین بار به صورت یک بازی فلش از طریق سایت Newgrounds.com در دسترس قرار گرفت، این بازی بعدها برای ورود به کنسول ایکس‌باکس وان تبدیل به پروژه‌ای در سایت کیک استارتر شد. اکنون نسخه No Time to Explain Remastered با طی مراحل تولید برای ایکس‌باکس وان و استیم در دسترس قرار گرفته است.

No Time to Explain ساخته‌ی تاینی‌بولد گیمز، داستان شخصیتی بی نام و نشان را روایت می‌کند که به دلیل نامشخصی به دنبال آینده خود است. شما تنها از طریق آینده‌ خود می‌توانید برای اتفاقات رخ داده توضیحی پیدا کنید. در همین هنگام است که آینده شما توسط یک هیولا خورده می‌شود! کلیت این بازی شامل جایگزینی زمان و پارادوکس پیش‌  آمده در راه این جایگزینی شرح داده می‌شود.

سلاح شما برای روبرو شدن با دشمنان، جت‌پک است که به دو منظور عبور از موانع و از میان بردن دشمنان به کار می‌رود. این سلاح با شلیک لیزری پیوسته در کنار استفاده به عنوان سلاح، به نیروی محرکه شما نیز تبدیل می‌شود. به دلیل تضعیف سلاح با گذشت زمان، شما باید با برنامه‌ای متناسب با قدرت سلاح پیشروی کنید.

دانلود ویدیو با کیفیت 480p

در مراحل مختلف اسلحه‌های متفاوتی توسط توسعه دهندگان در بازی No Time to Explain گنجانده شده است. فرضا تفنگ شاتگان برای شلیک در فواصل نزدیک در بازی قرار گرفته یا اسلحه تیرکمان (از نوعی که برای کودکان است) به شما برای پریدن از دیواری به دیوار دیگر کمک می‌کند.

در تجربه‌ی کمتر از ۳۰ دقیقه‌ای ارائه شده به صورت رایگان (Free Trial) بدون شک شما جذب این بازی اکشن ماجراجویی دو بعدی می‌شوید. به نظر من بازی No Time to Explain در کنار بزرگ بودن بسیار سرگرم کننده نیز است. این بازی اکنون با قیمت ۱۵ دلار در فروشگاه ایکس‌باکس و استیم در دسترس قرار دارد.

منبع: Winbeta


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده