نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

تماشا کنید: نگاهی دیگر به گیم پلی شخصیت رِد هود در بازی Batman: Arkham Knight

شخصیت رِد هود باری دیگر ستاره اصلی جدیدترین تریلر بازی Batman: Arkham Knight است. طی هفته‌های گذشته اولین ویدیو از گیم‌پلی این شخصیت در بازی Batman: Arkham Knight منتشر شد، اما این بار با تیزر جدیدی که توسط گیم‌استاپ منتشر شده، می‌توانیم نگاهی دیگر به حرکات رِد هود در نسخه جدید سری بازی‌های بتمن آرکام داشته باشیم. با زومجی همراه باشید.

اولین دیدار ما با شخصیت رِد هود در بازی Batman: Arkham Knight بسیار کوتاه بود، اما این بار به لطف خرده‌فروش گیم‌اسپات، می‌توانیم نگاهی کلی را به حرکات این شخصیت داشته باشیم.

کاربرانی که دوست دارند با شخصیت رِد هود بازی کنند، باید بازی Batman: Arkham Knight را از خرده فروش گیم‌استاپ پیش‌خرید کنند. در غیر این صورت هیچ راه دیگری برای تجربه نسخه جدید سری آرکام با شخصیت ضدقهرمان رِد هود نیست. البته در آینده، این بسته از طریق یک بسته الحاقی مستقل برای خرید در دسترس علاقه‌مندان خواهد گرفت.

در ادامه می‌توانید تیزر جدیدی را از گیم‌پلی شخصیت رِد هود در بازی Batman: Arkham Knight مشاهده و نظرات خود را در رابطه با آن با ما درمیان بگذارید:

دانلود ویدیو

وقایع  Batman: Arkham Knight یک سال پس از رخدادهای Batman: Arkham City اتفاق می‌افتد. با مرگ جوکر، تمام خلافکاران گاتهام به داخل شهر ریختند و با اتحاد خود تصمیم گرفتند یک بار برای همیشه از شر بتمن خلاص شوند. در این بین یک شخصیت جدید با نام شوالیه آرکام (Arkham Knight) وجود دارد که در حال حاضر هویتش برای همگان ناشناس است.

Batman: Arkham Knight که یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال ۲۰۱۵ است و پایانی بر سه‌گانه‌ی Batman Arkham به شمار می‌رود، در تاریخ ۲۳ ژوئن (۲  تیر ۹۴) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. شما همچنین می‌توانید پیش‌نمایش بازی Batman: Arkham Knight را هم در زومجی مطالعه و اطلاعات کاملی را از این بازی بدست آورید.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده