// جمعه, ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۰۱

بازی Dragon’s Dogma 2 بیش از هزار کاراکتر دارد

به‌گفته کارگردان Dragon’s Dogma 2، در این بازی بیش از هزار کاراکتر وجود خواهند داشت.

همان‌طور که پیش‌تر اعلام شده بود، در روز اول مراسم کپکام هایلایت شاهد حضور بازی Dragon’s Dogma 2 بودیم. در جریان این مراسم هیده‌آکی ایتسونو، کارگردان بازی جزئیات و نمایش گیم‌پلی جدیدی از آن منتشر کرد. می‌توانید در ادامه این تریلر را مشاهده کنید.

دانلود از آپارات

یکی از موارد جالب منتشر شده، امکان کشاندن هیولاها به شهرها است که در این صورت احتمال دارد اهالی شهر در جریان مبارزه به شما کمک کنند. براساس اعمال شما، رفتار آن‌ها با Arisen تغییر خواهد کرد. همچنین این بازی بیش از هزار کاراکتر دارد که برخی‌از آن‌ها دارای مأموریت‌هایی برای شما هستند.

این مأموریت‌ها بازه وسیعی را دربرمی‌گیرند؛ از دفاع از مردم دربرابر حمله هیولاها گرفته تا مخفی‌کاری و دزدیدن وسایل. همچنین می‌توانید وسایل تقلبی بسازید و آن‌ها را به‌جای وسیله اصلی تحویل بدهید تا ببینید توسط آن کاراکتر تایید می‌شود یا خیر. ایتسونو درباره Pawn Specialization هم صحبت کرد که یک نمونه از آن‌ها اشیا ناخواسته خریداری می‌کند. او همچنین گفت هنگام جست‌وجو در نقشه ممکن است با Sphinx، یک هیولای فرعی مواجه شوید.

بازی Dragon’s Dogma 2 در روز ۳ فروردین ۱۴۰۳ (۲۲ مارس ۲۰۲۴) برای کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه خواهد شد. در بازی امکان ساخت کاراکتر و ذخیره‌سازی اشیا هم وجود دارد تا بتوانید Arisen و Pawnهای اصلی خود را طراحی کنید. این ویژگی از همین حالا و قبل‌از عرضه بازی در دسترس قرار گرفته است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده