نویسنده: فراز پاشایی
// شنبه, ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۵۲

بازی Titan Quest 2 معرفی شد

ساعاتی قبل از دنباله بازی Titan Quest به‌صورت رسمی رونمایی شد.

در جریان جدیدترین اخبار بازی، THQ Nordic با انتشار یک تریلر بازی Titan Quest 2 را به‌صورت رسمی معرفی کرد. اثر موردنظر دنباله‌ی بازی Titan Quest است که در سال ۲۰۰۶ میلادی در دسترس قرار گرفت. این بازی توانست میانگین نمرات ۷۷ از ۱۰۰ منتقدها را در وبسایت متاکریتیک دریافت کند. شما همراهان گرامی زومجی در ادامه می‌توانید ویدیو معرفی تایتان کوئست ۲ را مشاهده کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

همان‌طور که شما عزیزان در این ویدیو تقریبا ۳ دقیقه‌ای مشاهده کردید، تریلر موردنظر سکانس‌های سینماتیک قابل توجهی را در اختیارمان می‌گذارد. با‌این‌حال باید گفت که در حال حاضر ما به‌طور دقیق نمی‌دانیم که این اثر از لحاظ ساختار گیم چه چیزی را برای کاربران در نظر گرفته است. داستان بازی Titan Quest 2 حول محور توقف الهه انتقام، Nemesis خواهد بود.

بازی موردنظر توسط استودیو بازی‌سازی Grimlore Games در حال طراحی و توسعه است. این استودیو در گذشته در ساخت بازی SpellForce 3 نقش داشته است. دنباله بازی تایتان کوئست در استودیو موردنظر با نام Project Minerva مراحل ساخت خود را طی می‌کند. بازی Titan Quest 2 قرار است برای کنسول‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی عرضه شود.

نظر شما عزیزان چیست؟ آیا نسخه قبلی این بازی را تجربه کرده‌اید؟ دیدگاه‌های خود را در مورد آخرین اخبار بازی با زومجی و سایر کاربرها به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده