نویسنده: فراز پاشایی
// یکشنبه, ۸ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۰

نگهدارندگان زمان در تریلر جدید بازی Mortal Kombat 1

سازندگان بازی Mortal Kombat 1 تریلر جدید این اثر را با پسوند Keepers of Time در اختیار علاقه‌مندان گذاشتند.

بدون شک می‌توان جدیدترین نسخه سری بازی‌های مبارزه‌ای مورتال کامبت را به‌عنوان یکی از موردانتظارترین آثار ویدیو گیمی فصل تابستان سال جاری میلادی معرفی کرد. حال در جریان جدیدترین اخبار دنیای بازی، ساعاتی قبل استودیو بازی‌سازی ندررلم یک ویدیو جدید از بازی مورتال کامبت ۱ را به نمایش در آورد. ویدیو موردنظر با عنوان Keepers of Time به اشتراک گذاشته شد و در آن ما شاهد نمایش گیم‌پلی کاراکترهایی مثل گراس، سکتور و رین هستیم. شما عزیزان در ادامه می‌توانید ویدیو منتشر‌شده را تماشا کنید.

از آپارات دانلود کنید

همان‌طور که شما همراهان گرامی زومجی احتمالا از آن مطلع هستید، این بازی اواخر اردیبهشت ماه به‌صورت رسمی معرفی شد. توسعه‌دهندگان اثر موردنظر در طول روزهای اخیر ویدیو‌های مختلفی را حول معرفی شخصیت‌های حاضر در این بازی منتشر کردند. بازی مورتال کامبت ۱ در تاریخ ۱۹ سپتامبر سال جاری میلادی (۲۸ شهریور) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، نینتندو سوییچ و کامپیوتر منتشر خواهد شد.

نظر شما عزیزان چیست؟ چه انتظاراتی از این بازی دارید؟ دیدگاه‌های خود را در مورد آخرین اخبار بازی با زومجی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده