نویسنده: هومن فلاحی
// دوشنبه, ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۰۰

انتشار تریلر جدید Jurassic World Evolution 2 در مورد استخدام دانشمندان

روز گذشته استودیوی بریتانیایی Frontier Developments تریلر جدیدی از بازی Jurassic World Evolution 2 منتشر کرد.

براساس تریلر جدیدی که در کانال یوتیوب بازی Jurassic World Evolution 2 منتشر کرده است، تغییرات تازه‌ای نسبت به نسخه‌ی قبلی این سری در انتظار بازیکنان در زمان عرضه‌ی این بازی خواهد بود.

در این ویدیو که اولین نمایش از مجموعه تریلرهای معرفی اصول مدیریت پارک به حساب می‌آید، استودیوی فرانتیر دولوپمنتس تایید می‌کند بازیکنان در این نسخه برای اولین‌بار توانایی استخدام دانشمندان را به‌دست خواهند آورد. این سیستم که شباهت‌هایی به سیستم مدیریت پایگاه Mother Base در بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain دارد، به بازیکنان این امکان را خواهد داد که متخصصان و دانشمندان متفاوت را با میزان مهارت‌های گوناگون برای مدیریت این پارک ژوراسیکی به خدمت در بیاورند.

استخدام و جذب دانشمندان مناسب در زمینه‌های متفاوت از اصول کلیدی موفقیت در اداره این پارک به شمار خواهد رفت. بازیکنان در این سیستم می‌توانند به آموزش و تقویت مهارت‌های این دانشمندان بپردازند. علاوه‌بر مهارت، هر کدام از این متخصصان شاخصی تحت عنوان نوار استرس خواهند داشت و بنابراین این وظیفه‌ی بازیکنان به‌عنوان مدیر این پارک خواهد بود تا سطح استرس کارکنان و دانشمندان را همواره تحت کنترل نگه دارند.

این طور که از تریلر به نظر می‌آید، دانشمندان ناراضی حسابی مدیریت این پارک را در دردسر خواهند انداخت. افزایش فشار کاری و قرار دادن دانشمندان در وظیفه‌های نادرست موجب به وجود آمدن عواقب خطرناکی مانند مسموم شدن انبارهای غذایی دایناسورها یا در موارد جدی‌تر فراری دادن این موجودات از پارک خواهد شد.

کارمندان ناراضی از ابتدا به‌عنوان بخشی از روند داستانی مجموعه Jurassic Park به حساب می‌آیند و اضافه شدن این سیستم به نسخه دوم سری World Evolution موجب باورپذیری بیشتر و طبیعی‌تر شدن فرایند مدیریت این پارک خواهد شد. شما می‌توانید در ادامه تریلر منتشر شده را از آپارات زومجی تماشا کنید:

بازی Jurassic World Evolution 2 در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۱ برای کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه خواهد شد.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده