نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

بازی Ghostrunner با انتشار یک تریلر خشن و هیجان انگیز معرفی شد [گیمزکام 2019]

Ghostrunner اثری اول‌شخص و اکشن است که شما را در نقش یک شمشیرزن چابک، در یک دنیای تاریک و غم‌زده‌ی سایبرپانکی قرار می‌دهد.

با وجود اینکه Cyberpunk 2077 به‌احتمال زیاد یکی از بزرگ‌ترین آثار سایبرپانک محور سال‌های اخیر مدیوم‌های سرگرمی‌محور خواهد بود، این بدین معنی نیست که تا زمان انتشار بازی دست‌‌مان از تجربه‌ی بازی‌هایی با فضای سایبرپانک کوتاه بماند. به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی و طی رویداد گیمزکام 2019، بازی Ghostrunner با انتشار یک تریلر معرفی شده است که حقیقتا اثری هیجان‌انگیز به‌نظر می‌آید! این بازی در استودیو One More Level درحال طی کردن مراحل توسعه‌ خود است و کمپانی All In Games آن را منتشر خواهد کرد.

Ghostrunner

در بازی «گوست رانر» در نقش یک شمشیرزن سریع، چابک و خشن قرار خواهید گرفت و باید از یک برج عظیم که محل زندگی آخرین بازماندگان نوع بشر به‌حساب می‌آید، بالا بروید و با رسیدن به‌بالاترین نقطه، یک خرابی بزرگ را اصلاح کنید. البته که مسیر مورد بحث به‌این سادگی هم قابل طی کردن نیست و در آن، دشمنان کوچک و بزرگ جلوی راه شما سبز خواهند شد و اذیت‌تان خواهند کرد. بازی از طریق زاویه‌ی دوربین اول‌شخص گیمرها را باخود همراه می‌کند و چالش‌های پلتفرمری و مبارزات مختلفی که با سرعتی بسیار بالا به‌وقوع می‌پیوندند، گیم‌پلی Ghostrunner را سروشکل می‌دهند و برای آشنایی بهتر با مکانیک‌های بازی، می‌توان بازی Katana Zero را در قامت یک اثر سه‌بعدی و اول‌شخص تصور کرد. نورپردازی‌ها، رنگ‌آمیزی‌های تاریک و نئونی بازی که درکنار معماری‌ محیط‌های آن یک فضای سایبرپانکی را ایجاد کرده‌اند از دیگر نقاط قابل‌توجه بازی است.

تاریخ انتشار دقیق بازی هنوز مشخص نیست اما با توجه به‌اطلاعات صفحه‌ی استیم بازی (که همین الان هم می‌توانید بازی را در آن به Wishlist خود اضافه کنید) می‌توان انتظار داشت که بازی در سال ۲۰۲۰ منتشر شود. گفتنی است که بازی علاوه بر پی سی، راهی ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 هم خواهد شد. در ادامه توجه شما را به‌این تریلر جذاب، جلب می‌کنیم.

دانلود از آپارات


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده