// دوشنبه, ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۱

Sniper Ghost Warrior Contracts 2 در دست ساخت است

استودیو CI Games به‌تازگی اعلام کرده است که آن‌ها در حال ساخت بازی Sniper Ghost Warrior Contracts 2 است.

در پاییز سال گذشته بود که بازی Sniper Ghost Warrior Contracts روانه بازار شد و با تمام ایده‌های خوبی که داشت، نتوانست آنطور که باید و شاید کاربران را سرگرم کند و به یک محصول متوسط تبدیل شد. البته مجموعه Sniper Ghost Warrior از ابتدا تابه‌امروز آن‌چنان مجموعه موفقی نبوده است، اما نسخه کانترکتس توانست بهتر از سایر نسخه‌های این مجموعه ظاهر شود. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، مارک تیمنسکی، رئیس استودیو سی آی گیمز (CI Games)، در مصاحبه اخیر خود با یک سایت لهستانی اعلام کرده است که سی آی گیمز هم‌اکنون در حال توسعه بازی Sniper Ghost Warrior Contracts 2 است. تیمنسکی در طول صحبت‌های خود به این مورد اشاره کرده که بازی ساختار مشابهی به نسخه قبلی خود دارد، اما با بودجه‌ی کمتری ساخته می‌شود. متاسفانه تاریخ انتشاری برای Sniper Ghost Warrior Contracts 2 اعلام نشده است، اما گفته شده که بازی در سال جاری میلادی عرضه نمی‌شود.

تیمنسکی در طول صحبت‌های خود اعلام کرد که Sniper Ghost Warrior Contracts 2 برای کامپیوتر و کنسول‌های بازی عرضه می‌شود، اما اشاره دقیقی به نام کنسول‌ها نکرد. ازاین‌رو مشخص نشده است که ایا Sniper Ghost Warrior Contracts 2 برای نسل فعلی عرضه می‌شود یا هدف تیم سازنده نسل بعد بازی‌های ویدیویی است. درکنار Sniper Ghost Warrior Contracts 2، مارک تیمنسکی در مورد بازی Lords of the Fallen 2 هم اطلاعاتی را در اختیار کاربران قرار داد.

این بازی که در سال ۲۰۱۸ معرفی شده بود، برای نسل بعد کنسول‌های بازی و پی سی در حال توسعه است و با جلوه‌های بصری مدرن شده در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. سی آی گیمز پس از اخراج نیروها در سال ۲۰۱۸، به یک تیم کوچک تبدیل شده است، اما آن‌ها به‌تازگی توسعه‌دهنده‌های تازه‌ای را استخدام کرده‌اند تا روند توسعه‌ی بازی‌های سی‌ آی گیمز بیش‌ازپیش افزایش پیدا کند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 

بازی Sniper Ghost Warrior Contracts توانست از زومجی نمره ۶.۵ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشته است:

Sniper Ghost Warrior Contracts فاقد داستان خاصی است و در این بخش شما را سرگرم نخواهد کرد. این در حالی است که گیم‌پلی بازی سرشار از مکانیسم‌های جذاب است که بازیکن را سرگرم خواهد کرد. البته در اینجا هم شاهد نقطه ضعف‌هایی نظیر طراحی نامناسب هوش مصنوعی دشمنان هستیم. بااین‌حال Sniper Ghost Warrior Contracts را می‌توان بهترین نسخه در میان سری گوست واریور دانست که تا به امروز عرضه شده است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده