// جمعه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۲۱

تریلر فصل جدید Rainbow Six Siege با حضور سم فیشر منتشر شد

در جریان دومین قسمت از رویداد Ubisoft Forward، یوبیسافت تریلر فصل جدید بازی Rainbow Six Siege با حضور سم فیشر را منتشر کرد.

حدود دو ماه از اولین رویداد یوبیسافت تحت عنوان Ubisoft Forward می‌گذرد که در آن شاهد معرفی‌ بازی‌های مختلفی از جمله نسخه جدید بازی Far Cry و همچنین نمایش اولین گیم‌پلی بازی Assassin’s Creed Valhalla بودیم. حال پس از گذشت این زمان دوین قسمت از رویداد Ubisoft Forward در حال برگزاری است که در طی آن شاهد معرفی بازی‌های متنوعی از شرکت یوبیسافت برای پلتفرم‌های مختلفی هستیم.

در جریان آخرین اخبار بازی، در طی رویداد Ubisoft Forward از تریلر فصل جدید بازی Rainbow Six Siege با انتشار یک ویدیوی انیمیشنی رونمایی شد. در جریان این ویدیو شاهد سم فیشر، شخصیت اصلی سری بازی اسپلینتر سل هستیم که در حال انجام یک سری مأموریت است. در این تریلر علاوه‌بر سم فیشر کاراکترهای دیگر را نیز شاهد هستیم. علاوه‌بر این موارد این فصل از هم‌اکنون در دسترس است. شما می‌توانید تریلر کاملا فصل جدید بازی را در پایین مشاهده کنید:

دانلود از آپارات

بازی Rainbow Six Siege در سال ۲۰۱۵ برای کامپیوتر (استیم و فروشگاه اپیک گیمز)، پلی ‌استیشن 4 و ایکس ‌باکس وان منتشر شد و از همان با پشتیبانی و انتشار بسته‌های الحاقی مختلف گیمرهای زیادی را به سمت خود جذب کرد.


منبع Youtube
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده