// چهار شنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۵

سم فیشر از Splinter Cell به بازی Rainbow Six Siege راه پیدا می‌کند

یوبیسافت اعلام کرد که سم فیشر اپراتور جدید بازی Rainbow Six Siege خواهد بود.

به‌تازگی شرکت یوبیسافت (Ubisoft)، سازنده و ناشر بازی Rainbow Six Siege، با انتشار تریلری اعلام کرد که شخصیت محبوب سم فیشر از مجموعه‌ی Splinter Cell قرار است راه خود را به دنیای Rainbow Six Siege باز کند. در ادامه شما می‌توانید این تریلر را تماشا کنید.

فیشر، که ظاهراً با عنوان "Zero" در بازی حضور خواهد داشت، اپراتور بعدی بازی Rainbow Six Siege خواهد بود که به‌عنوان بخشی از رویداد Operation Shadow Legacy در دسترس قرار خواهد گرفت. جزئیات بیشتری درباره‌ی اضافه شدن کاراکتر فیشر به این بازی شوتر اول شخص منتشر نشده است، اما به نظر می‌آید که اطلاعات بیشتری تا پایان این هفته در تاریخ ۲۶ مرداد ماه در طی رویداد NA-Mini Major Finals در دسترس قرار خواهد گرفت.

اگرچه ممکن است اضافه شدن سم فیشر به بازی Rainbow Six Siege خبر جالب و عجیبی باشد اما یوبیسافت پیش از این نیز به این موضوع اشاره کرده بود. در اوایل سال جاری، یکی از طراحان بازی اعلام کرده بود که ممکن است برخی از شخصیت‌های مهمان از بازی‌های استودیو Ubisoft به بازی اضافه شوند. باتوجه‌به اینکه فیشر یکی از شخصیت‌های محبوب یوبیسافت است منطقی به نظر می‌رسد که این کاراکتر اپراتور جدید بازی Rainbow Six Siege باشد.

سم فیشر، شخصیت محبوب بازی Splinter Cell، پیش از آن در سایر بازی‌هایی مانند Ghost Recon و Elite Squad ظاهر شده است. متاسفانه کماکان خبری از بازی جدید Splinter Cell نیست.

بازی Rainbow Six Siege هم‌اکنون برای کاربران کامپیوتر (استیم و فروشگاه اپیک گیمز)، پلی ‌استیشن 4 و ایکس ‌باکس وان در دسترس است. اطلاعات بیشتری درباره افزوده شدن فیشر به بازی و Operation Shadow Legacy به‌طور کلی نیز به‌زودی در دسترس قرار خواهد گرفت.

دانلود از آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده