// جمعه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۷

تریلر هنگام عرضه بازی Battletoads نسخه انیمیشنی میجر نلسون را نشان می‌دهد

هم‌زمان با انتشار بازی Battletoads، تریلر هنگام عرضه آن هم منتشر شده است که در آن شاهد نسخه انیمیشنی میجر نلسون معروف هستیم.

۲۶ سال از انتشار آخرین نسخه بزرگ بازی Battletoads می‌گذرد و حالا شخصیت‌های این بازی جذاب بار دیگر در نسخه‌ای جدید حضور پیدا کرده‌اند. این بازی که توسط استودیو Dlala و استودیو Rare ساخته شده است، روز گذشته برای کامپیوتر و ایکس باکس وان منتشر شد. حالا و طبق جدیدترین اخبار بازی، ویدیویی از بازی Battletoads منتشر شده است که در آن شاهد مصاحبه میجر نلسون معروف از کمپانی ایکس‌باکس با شخصیت‌های بازی هستیم.

دانلود ویدیو از آپارات

در این ویدیو همچنین شاهد قسمتی از محتوای بازی هم هستیم؛ در کنار نمایش تعدادی از مینی‌گیم‌های داخل بازی و همچنین قسمت‌هایی از گیم‌پلی آن. یکی دیگر از مواردی که در این نسخه وجود دارد، موتورسواری سرعتی یا Turbo Bike Racing است که بسیار مهیج است. بازی Battletoads علاوه‌بر تمامی مواردی که ذکر شد، قابلیت شخصی‌ سازی درجه سختی را هم به شما می‌دهد. طراحی هنری و کارتونی بازی هم هیجان آن را بیشتر می‌کند و نوید یک نسخه قابل‌قبول را می‌دهد. پیش‌تر در زومجی امتیازهای جهانی این بازی را مشاهده کرده‌اید.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده