// پنجشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۰

فهرست تیم ها و جزئیات کامل مسابقات لیگ آمریکای شمالی بازی Rainbow Six Siege

لیگ آمریکای شمالی در بازی Rainbow Six Siege از هفته دیگر شروع می‌شود و در این مطلب می‌توانید اطلاعات لازم در مورد این رویداد را به دست آورید.

رقابت‌های مربوط به لیگ بازی Rainbow Six Siege در منطقه آمریکای شمالی از هفته بعد شروع می‌شود و هشت تیم مطرح منطقه قرار است به مصاف یکدیگر بروند. این رویداد که شامل چندین مرحله می‌شود و به دلیل شیوع ویروس کرونا تمامی مراحلش به صورت آنلاین پیگیری خواهد شد، شامل جایزه‌ای ۵۰ هزار دلاری است. تیم‌های برتر لیگ قرار است در کنار دریافت جایزه چند هزار دلاری مسابقات، سهمیه حضور در مرحله اصلی مسابقات Six Major سال ۲۰۲۰ را نیز دریافت کنند.

لیگ آمریکای شمالی با تقسیم شدن تیم‌ها در دو گروه چهار تیمه کار خود را شروع می‌کند و تمامی بازی‌ها با فرمت best-of-three پیگیری خواهند شد. بعد از اتمام مرحله اول سه تیم برتر اولین استیج مسابقات به صورت مستقیم راهی مسابقات Six Major سال ۲۰۲۰ می‌شوند و تیم‌های چهارم تا ششم نیز بایستی برای شانس دریافت سهمیه مسابقات در بخش Six Major Qualifiers با یکدیگر به رقابت بپردازند. در این بخش نماینده منطقه کانادا نیز بایستی با تیم‌های آمریکای شمال رقابت کند و در نهایت تیم اول سهمیه حضور در مرحله اصلی مسابقات Major را دریافت خواهد کرد.

تیم‌های حاضر در لیگ آمریکای شمالی

گروه Aگروه B
Disrupt GamingDarkZero Esports
eUnitedSusquehanna Soniqs
Oxygen EsportsTeam SoloMid
Spacestation GamingTempo Storm

در روزهای اخیر لیست میزبانان مسابقات نیز منتشر شده است که شاهد حضور افراد با تجربه و جدید در کنار هم هستیم. با توجه به اهمیت بالای این لیگ و طرفداران زیادش، میزبانان جدید مسابقات شانس خوبی را برای دیده شدن و مطرح شدن در بین طرفداران ورزش الکترونیک خواهند داشت. لیست منتشر شده شامل یک مجری، دو تحلیل‌گز و چهار گزارشگر است که بیشتر آن‌ها تجربه حضور در مسابقات مختلف بازی Rainbow Six Siege را داشته‌اند.

مسابقات رینبو سیکس

با شروع لیگ آمریکای شمالی تغییراتی هم در قوانین مسابقات رخ داده است که مهم‌ترین آن استفاده نکردن از برخی اسکین‌های بازی است. دلیل این اتفاق هم درخواست‌های مکرر بازیکنان حرفه‌ای بوده است که از نظر آن‌ها برخی از اسکین‌ها باعث ایجاد برتری و تغییر در دید بازیکنان شده است. لیست نقشه‌های اصلی مسابقات نیز شامل Coastline، Kafe Dostoyevsky، Clubhouse، Consulate، Villa، Theme Park و Oregon می‌شود و دو کاراکتر Lana و Oryx قرار است در فصل جدید مسابقات در دسترس بازیکنان قرار گیرند.

رقابت‌های لیگ بازی Rainbow Six Siege در منطقه آمریکای شمالی قرار است از روز دوشنبه دوم تیر شروع شود و علاقه‌مندان به دیدن این رویداد می‌توانند با مراجعه به کانال Rainbow6 در توییچ از آخرین اتفاقات مربوط به رویداد باخبر شوند.


منبع liquipedia
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده