// شنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۰

تریلر Marvel's Avengers به مزایای بازی روی پلی استیشن اشاره می‌کند

امروز سونی با انتشار یک تریلر جدید از Marvel's Avengers، به برخی از مزایای تجربه‌ی بازی روی پلی‌استیشن 4 اشاره کرد.

بازی Marvel’s Avengers از استودیوی اسکوئر انیکس و کریستال داینامیکس یکی از مورد انتظارترین بازی‌های پیش رو محسوب می‌شود. اگر اخبار را دنبال کرده باشید می‌دانید که به‌تازگی در گزارشی اعلام شد که شخصیت اسپایدرمن در بازی Marvel's Avengers به‌صورت انحصاری متعلق به پلتفرم پلی‌استیشن خواهد بود. رئیس استودیوی Crystal Dynamics نیز در این‌باره بیان کرد که قرار نیست برای بازی Marvel's Avengers هیچ شخصیت دیگری را به‌صورت انحصاری برای یک پلتفرم خاص طراحی کنند.

امروز سونی با انتشار تریلری در صفحه‌ی یوتیوب خود برای این بازی کراس‌اور ابرقهرمانی که در سپتامبر منتشر خواهد شد، برخی از مزایای بازی کردن این بازی روی پلی‌استیشن ۴ و بعد از آن پلی‌استیشن ۵ را به بازیکنان معرفی کرد. شما در انتهای مطلب می‌توانید تریلر را تماشا کنید.

یکی از این مزایا شامل دسترسی زودهنگام به بتا بازی می‌شود. بازیکنانی که این بازی را روی پلتفرم پلی‌استیشن پیش خرید کرده‌اند، اجازه دارند یک هفته زودتر از افرادی که روی پلتفرم‌های دیگر این بازی را پیش خرید کرده‌اند، بتای بسته این بازی را تجربه کنند. یکی دیگر از نکات اشاره شده در این تریلر، چالش‌های انحصاری جامعه‌ی بازیکنان است که جزئیات دقیقی در این رابطه منتشر نشده است اما باتوجه‌به اینکه ما شاهد بازی‌های زیادی با این نوع محتویات بوده‌ایم، این ویژگی قابل مقایسه با سایر چالش‌های موجود در بازی خواهد بود.

علاوه‌بر دسترسی زودهنگام به بتا بازی، استودیو Crystal Dynamics همچنین به کاربران پلی‌استیشن امکان دسترسی سریع به لباس‌های افسانه‌ای بازی را می‌دهد. درحالی‌که این تریلر لباس‌های مختلفی را برای تیم قهرمانان نشان می‌دهد، هیچ اشاره‌ای در مورد اینکه چه تعداد از لباس‌های کاراکتر‌ها در اوایل بازی قابل دسترسی خواهند بود یا تا چه مدت به‌صورت انحصاری برای پلی‌استیشن در دسترس قرار خواهد گرفت، نشده است.

سونی همچنین در این تریلر مجدداً اشاره کرد که اسپایدرمن به‌صورت انحصاری برای بازیکنان پلی‌استیشن در این بازی در دسترس قرار خواهد گرفت و او فقط در پلی‌استیشن قابل بازی خواهد بود. این موضوع در روزهای گذشته موجب برانگیختن واکنش‌های منفی از طرف جامعه‌ی طرفداران ایکس‌‌باکس و کامپیوتر شد و همچنین برخی از طرفداران ایکس‌‌باکس و پی‌سی تصمیم گرفتند در واکنش به این تصمیم، از خرید بازی اونجرز خودداری کنند. 

نه سونی و نه استودیو Crystal Dynamics هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه دقیقاً چه محتویاتی همراه ‌با بسته‌ی الحاقی اسپایدرمن برای بازی Marvel's Avengers منتشر خواهد شد یا میزان هزینه‌ی آن نداده‌اند.

بازی Marvel's Avengers قرار است در تاریخ ۴ سپتامبر (۱۴ شهریور) روی پلتفرم‌های پلی ‌استیشن 4، ایکس ‌باکس وان، پی سی و گوگل استیدیا عرضه شود. نسخه‌ی پلی ‌استیشن 5 و ایکس ‌باکس سری ایکس این بازی هم قرار است در هنگام عرضه‌ی این کنسول‌های نسل بعدی راهی بازار شود.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده