نویسنده: حسین صدری
// پنجشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۳۱

مرد عنکبوتی تنها شخصیت انحصاری بازی Marvel's Avengers خواهد بود

به‌گفته‌ی سازندگان بازی Marvel's Avengers شخصیت مرد عنکبوتی  قرار است تنها شخصیتی باشد که به‌صورت انحصاری به یک پلتفرم خاص تعلق دارد.

وبسایت آی‌جی‌ان در گزارشی خبر داده که شخصیت اسپایدرمن قرار است تنها شخصیتی باشد که در بازی Marvel's Avengers به‌صورت انحصاری متعلق به یک پلتفرم خاص است. به‌گفته‌ی اسکات آموس، رئیس استودیوی کریستال داینامیکس (Crystal Dynamics)، آن‌ها قرار نیست برای بازی Marvel's Avengers هیچ شخصیت دیگری را به‌صورت انحصاری برای یک پلتفرم خاص طراحی کنند. او افزود که این قرارداد هم صرفا به‌خاطر رابطه‌ی پلی ‌استیشن و مارول به این‌شکل بسته شده است. او همچنین درباره‌ی این موضوع که اگر امکان بازی به‌صورت کراس‌پلتفرم فراهم شود، چه اتفاقی قرار است برای شخصیت‌های انحصاری بیفتد، گفت که خبر جدیدی در این‌باره در راه نیست. شخصیت اسپایدرمن قرار است در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۲۱ به بازی Avengers افزوده شود.

به‌گفته‌ی آموس: «به‌نظر من بازی Marvel's Avengers پر از قهرمانان مختلف است و باتوجه‌به اندازه‌ی بزرگ و تنوعی که این بازی دارد، بازیکنان قرار است با دست پر به انجام این بازی بپردازند. همان‌طور که ما پیش‌تر شخصیت هاوک‌آی را برای این بازی معرفی کردیم، قهرمانان بیشتری هم در راه هستند. پس حالا وقت آن رسیده که به‌خاطر رابطه‌ی مارول و پلی‌‌استیشن، ورود مرد عنکبوتی را هم جشن بگیریم. اما به‌نظر من آنقدر چیزهای مختلف در این جهان برای تجربه کردن هست که نباید به محتوایی که به آن اضافه می‌شود به‌چشم نوعی دلیل برای ناامید شدن از تجربه‌ی آن نگاه کرد. من بیشتر سعی می‌کنم این‌همه محتوای قابل‌بازی [که درحال‌حاضر فراهم است] را نگاه کنم».

ماسک شخصیت Spider-Man

در هفته‌ای که گذشت، شخصیت مرد عنکبوتی به‌صورت یک شخصیت انحصاری برای کنسول‌های سونی در بازی Marvel's Avengers معرفی شد. این موضوع در روزهای گذشته موجب واکنش‌های منفی از طرف جامعه‌ی طرفداران ایکس‌‌باکس و کامپیوتر شد. برخی از طرفداران ایکس‌‌باکس و پی‌سی تصمیم گرفتند در واکنش به این تصمیم، از خرید بازی اونجرز خودداری کنند.

علاوه‌بر این مسائل، به‌گفته‌ی سازندگان این نسخه از اسپایدرمن قرار نیست همان اسپایدرمنی باشد که در بازی استودیو اینسمنیاک مشاهده کردیم؛ بلکه سازندگان قصد دارند شخصیت مخصوص به خود را طراحی کنند. به‌گفته‌ی شان اسکایگ، کارگردان بخش خلاق بازی: «در بازی قرار است نسخه‌ی خود ما از شخصیت مرد عنکبوتی باشد؛ شخصیتی که از دنیایی که ما خلق کرده‌ایم الهام گرفته شده و قرار است بخشی از داستان ما باشد».

علاوه‌بر اخبار مربوط‌به شخصیت اسپایدرمن، شخصیت هاوک‌آی هم قرار است بعد از عرضه‌ی بازی به آن اضافه شود. بازی Marvel's Avengers قرار است در تاریخ ۴ سپتامبر (۱۴ شهریور) روی پلتفرم‌های پلی ‌استیشن 4، ایکس ‌باکس وان، پی سی و گوگل استیدیا عرضه شود. نسخه‌ی پلی ‌استیشن 5 و ایکس ‌باکس سری ایکس این بازی هم قرار است در هنگام عرضه‌ی این کنسول‌های نسل بعدی راهی بازار شود.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی بازی Marvel's Avengers و شخصیت‌هایی که به آن اضافه می‌شوند چیست؟ آیا شما از طرفداران ایده‌ی انحصاری بودن شخصیت اسپایدرمن هستید یا از مخالفان آن؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده